زمین در شهر ری دهان باز کرد + 4 عکس

این وضعیت دو ایستگاه آتش نشانی تهران را درگیر عملیاتی چند ساعته کرد.

به گزارش رکنا، در ساعت 18:36 دقیقه روز گذشته شهروندان در تماس تلفنی با سامانه 125 از حادثه نشست زمین در شهرری، خیابان سرگرد محمدی، میدان صفائیه خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 14 و 90 را به محل حادثه اعزام کرد.

هادی علی یاری افسر آماده منطقه هفت عملیات سازمان آتش نشانی تهران دراین باره گفت: ترکیدگی یکی از انشعابات لوله آب و نشت شدید آب در میدان صفائیه دولت آباد باعث آبگرفتگی به عمق 30 سانتی متر در سطح خیابان و تعدادی از کوچه های اطراف این میدان شد.

وی افزود: نشت آب موجب سست شدن خاک زیر آسفالت خیابان و نیز ایجاد گودالی به مساحت 50 متر مربع و به عمق 2 متر شد.

افسر آماده منطقه هفت عملیات تصریح کرد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی اقدام به ایمن سازی و تخلیه خودروهای پارک شده در اطراف محل حادثه کرده و همچنین با بستن نوار خطر دراطراف گودال ایجاد شده، از سقوط احتمالی شهروندان و خودروهای عبوری جلوگیری کردند.

علی یاری در ادامه ابراز داشت: پس از حضور عوامل آب و فاضلاب در محل حادثه و بستن جریان اصلی آب، نیروهای آتش نشانی، اداره گاز و شهرداری در عملیاتی چند ساعته با استفاده از پمپ های مخصوص، آب جمع شده در سطح کوچه و خیابان اطراف محل حادثه را تخلیه کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و نیز اطمینان از عدم وقوع خطرات احتمالی، محل مذکور را برای ادامه عملیات عمرانی و همچنین پاکسازی سطح خیابان تحویل عوامل شهرداری منطقه دادند.

فرو نشست زمین

فرو نشست زمین

فرو نشست زمین

 

کدخبر: 711525 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟