تصادف ون با کامیون در بزرگراه یاسینی / خرید میوه دردسرساز شد + عکس

سرهنگ احسان مومنی  از  وقوع  تصادف یک دستگاه ون  با کامیون در بزرگراه یاسینی  خبر داد و گفت:  در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی  بر وقوع تصادف سنگین بین ون و کامیون  ، بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 25 پلیس راهور تهران در محل حادثه حاضر شدند.

به گزارش رکنا، رییس  اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ درباره شرح حادثه بیان کرد: بررسی های اولیه نشان از این داشت،  یکدستگاه ون که در حال تردد از مسیر جنوب به شمال یاسینی حدفاصل بین سرخه حصار تا پل بابایی بوده ناگهان  یکدستگاه کامیون  را مقابل خود می بیند  که در لاین کندرو این بزرگراه به صورت ناگهانی  جهت خرید میوه از دستفروشان توقف کرده بود  که ترمز های ون و سعی راننده در توقف وسیله نقلیه موثر نبوده و به شدت با پشت کامیون  برخورد می نماید .

وی ادامه داد : پس از این برخورد شدید ون بدت خسارت دیده و بدلیل غیر قابل حرکت بودن در همان محل متوقف  و از حرکت باز می ایستد.

وی افزود : برابر ماده 159 آیین نامه راهنمایی و رانندگی که اشعار می دارد : هرگونه توقف کوتاه یا طولانی مدت در خط عبوری یا مسیر وسایل نقلیه و پیادگان و همچنین توقف وسایل نقلیه در حاشیه راه ها برای عرضه و خرید و فروش  که موجب تجمع اشخاص و یا وسایل نقلیه در محل یا انحراف دید و کاهش توجه رانندگان از رانندگی و احتمال وقوع تصادفات گردد ، ممنوع است .

تصادف

کدخبر: 707549 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟