جزیره IT در "پایتخت" تهران افتتاح شد / ارائه محصولات اصل با گارانتی های معتبر در "مجموعه IT City"

به گزارش خبرنگار اقتصادی رکنا، روز گذشته پانزدهیمن فروشگاه مجموعه IT City در تهران و شانزدهمین شعبه این مجموعه در سطح کشور در طبقه همکف «مجتمع کامپیوتر پایتخت» در تقاطع بلوار میرداماد و خیابان ولیعصر تهران با عنوان «جزیره IT City» افتتاح شد.

مجموعه IT City که پیش از این تحت عنوان مجموعه Asus Iran به فعالیت می پرداخت، مجموعه ای است که حدود 12 سال است در حوزه فروش انواع تجهیزات فناوری به ویژه لپ تاپ تمرکز دارد و سال ها نمایندگی رسمی برند Asus را در کشورمان برعهده داشته است.

گروه Asus Iran مجموعه ای است که در 12 سال گذشته، جدیدترین کالاهای برند Asus را با برترین خدمات جانبی و ضمانت نامه ها به مشتریان ایرانی ارائه داده است و هم اکنون حدود یک سال است که مجموعه IT City از دل مجموعه Asus Iran شکل گرفته و فروش و ارائه خدمات جانبی برای تمام محصولات حوزه IT از تمام برندهای معتبر سطح جهان را تحت پوشش دارد.

IT City  نماینده رسمی معتبرترین برندهای فناوری سطح جهان

مجموعه IT City هم اکنون نمایندگی رسمی برندهایی از جمله Asus، Lenovo، Huawei، MSi، HP، Dell و Cooler Master را برعهده دارد و جدیدترین محصولات حوزه لپ تاپ، مانیتور و سایر تجهیزات جانبی این برندها را با برترین خدمات و ضمانت نامه ها در سطح کشور ارائه می کند.

همچنین مجموعه IT City، انواع محصولات برندهای Apple، Surface Microsoft، Samsung، Xiaomi و سایر برندهای حوزه لپ تاپ، مانیتور، تجهیزات جانبی، موبایل، کنسول بازی و دیگر محصولات حوزه IT را به مشتریان ایرانی ارائه می کند. در این زمینه باید توجه داشت که مجموعه IT City جزو دو مجموعه برتری در ایران است که محصولات Surface Microsoft را به مشتریان ایرانی ارائه می کند.

ارائه محصولات اورجینال به همراه سه سال خدمات نرم افزاری رایگان

نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که تمام محصولاتی که توسط مجموعه IT City ارائه می شود، چه این مجموعه نمایندگی رسمی آن برند در ایران را برعهده داشته باشد و چه کالاهای مختلف را از طریق شرکت های واسطه وارد کشور کند، کاملا اصلی هستند و به صورت پک های اورجینال وارد کشور می شوند.

همچنین نه تنها تمام محصولات ارائه شده توسط مجموعه IT City دارای ضمانت نامه های 18 ماهه هستند، بلکه این مجموعه سه سال خدمات نرم افزاری رایگان نیز به تمام مشتریانی که از این مجموعه خرید می کنند، ارائه می دهد.

مجموعه IT City که در سال های گذشته واحدهای صنفی معتبری را در «مجتمع کامپیوتر پایتخت» و «مرکز کامپیوتر ایران» دایر کرده است، در نظر دارد که در سال های آتی شعباتی را در تمام فروشگاه های حوزه IT در سطح کشور دایر کند تا بتواند کالاها و خدمات جانبی خود را با بهترین کیفیت به تمام مردم ایران ارائه دهد.

در همین راستا مجموعه IT City در نظر دارد که به زودی فروشگاه جدیدتری را در واحد 449 «مرکز کامپیوتر ایران» دایر کند. ضمن این که در ماه های آینده شعبات جدیدتر مجموعه IT City در مجتمع های تجاری «اطلس مال» و «پالادیوم» تهران افتتاح خواهد شد.

معتبرترین خدمات پس از فروش فقط در مجموعه IT City

آرش مقصودی، مدیرعامل مجموعه IT City در حاشیه مراسم افتتاح شعبه جدید این مجموعه در «مجتمع کامپیوتر پایتخت» به خبرنگار رکنا گفت: ما از سال 81 به صورت جدی در بازار IT ایران فعالیت داریم و در سال های اخیر با گسترش فعالیت هایمان رفته رفته توانسته ایم فروشگاه های زنجیره ای مختلفی را در سطح کشور دایر کنیم.

وی افزود: ما در حال حاضر 15 شعبه فروشگاهی در سطح تهران و یک شعبه در شهرستان ساری دایر کرده ایم. پیش از این، مجموعه ما تحت عنوان برند Asus Iran فعالیت می کرد، اما در سال های اخیر ما علاه بر برند Asus، با برندهای مختلفی از جمله Lenovo، MSi و ... نیز به صورت رسمی قرارداد امضا کرده ایم. همچنین ما در حال مذاکره با برند Apple هستیم که در صورت صدور مجوز ورود این برند به کشورمان، بتوانیم محصولات آن را به صورت رسمی در ایران عرضه کنیم.

مقصودی تاکید کرد: ما فروشگاه های زنجیره ای خودمان را با هدف کاهش قیمت ها و جلوگیری از عرضه محصولات قاچاق در سطح کشور گسترش می دهیم تا مشتریان بتوانند محصولات مورد نیاز خود را با گارانتی های رسمی از ما تهیه کنند.

مدیرعامل مجموعه IT City ادامه داد: محصولات تمام برندهایی که ما عرضه می کنیم از جمله Asus، Lenovo، Apple، Samsung، MSi و Xiaomi دارای گارانتی های رسمی و خدمات پس از فروش معتبر هستند و ما با تمام برندهای حوزه IT که در ایران دارای نمایندگی رسمی هستند، همکاری داریم.

خیال مشتریان با خرید از IT City راحت باشد

مقصودی با تاکید بر این که همکاری رسمی با برندهای معتبر حوزه فناوری در شرایط تحریمی بسیار دشوار است، عنوان کرد: شکل گیری همکاری های رسمی با برندهای معتبر حوزه IT به صورت کاملا فداکارانه از طریق شرکت های واسطی انجام می شود که در کشورهای حاشیه خلیج فارس قرار گرفته اند و این شرکت ها سعی می کنند با ایجاد لایه های مجازی، جدیدترین کالاهای حوزه فناوری را به بازار ایران برسانند.

این فعال بازار IT با اشاره به اجرای طرح رجیستری تلفن همراه در سطح کشور گفت: اجرای این طرح منجر به آن شده است که بازار موبایل کشور در دو سال گذشته سامان پیدا کند و دارای شفافیت شود. این شفافیت در یک سال اخیر به بازار IT ایران رسیده است و اکنون هر کسی که می خواهد هر محصولی را در حوزه IT وارد کشور کند، موظف است که تمام اقدامات مربوط به ثبت گارانتی و دریافت مجوزهای لازم را انجام دهد و پس از آن به واردات محصولات مورد نظر خود بپردازد.

مدیرعامل مجموعه IT City ادامه داد: متاسفانه هنوز بازار سیاه حوزه فناوری در سطح کشور وجود دارد، اما اگر مشتریان محصولات مد نظر خود را از فروشگاه های معتبری مانند IT City خریداری کنند، هم می توانند خیالشان از اصل بودن محصولات خریداری شده راحت باشد و هم می توانند اطمینان خاصی از گارانتی هایی که توسط این فروشگاه ها به آنها ارائه می شود، داشته باشند.

وی در ادامه تاکید کرد: متاسفانه در سال های اخیر نوسانات شدید بازار ارز منجر به افزایش قیمت محصولات حوزه IT شده است. با این حال، مجموعه های معتبری مثل IT City تلاش می کنند که محصولات خود را یا به طور مستقیم از کمپانی های اصلی وارد کنند یا از شرکت های واسط زیر نظر این کمپانی ها بخرند تا قیمت محصولات ارائه شده به مشتریان تا حد امکان در پایین ترین رقم ممکن قرار داشته باشد.

گفتنی است؛ روز گذشته مراسم افتتاح فروشگاه تازه مجموعه IT City با عنوان «جزیره IT City»، با اجرای بهمن هاشمی، مجری مشهور تلویزیون در طبقه همکف «مجتمع کامپیوتر پایتخت» برگزار شد.

در این مراسم به مراجعه کنندگان «مجتمع کامپیوتر پایتخت» و مشتریان جدید مجموعه IT City جوایز نفیسی از جمله موبایل، ماوس کامپیوتر، Coolpad، اشتراک سه ماهه و شش ماهه «فیلیمو»، موس گیمینگ MSi، کوله گیمینگ MSi، پاوربانک Adata و 40 عدد بن تخفیف 200 هزار تومانی و 500 هزار تومانی خرید محصولات مختلف از IT City اهدا شد.

کدخبر: 747390 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟