وقتی نماینده مجلس دلواپس نتایج انتخابات ۱۴۰۲ و درحال مداخله هدفمند در انتصابات شهرداری است، باید هم از بیان رنج مردم برآشوبد !

به گزارش رکنا به نقل از جماران، ناصر امانی ، عضو شورای شهر تهران نوشت: «وقتی نماینده مجلس به جای پرداختن به اولویت‌های مردم، دلواپسِ نتایجِ انتخاباتِ ۱۴۰۲ بوده و درحال مداخله هدفمند در انتصابات شهرداری است، باید هم از بیانِ درد و رنجِ فزایندهِ مردم، توسط نماینده واقعی شهروندان تهران برآشوبد و به او حمله کند.»

روز گذشته مالک شریعتی با اشاره به انتقاد امانی از مدیریت علیرضا زاکانی شهردار تهران در روز برفی پایتخت نوشته بود: «وقتی اصلاح طلبان هم با دیدن حجم کار جهادی کارگران زحمتکش شهرداری تهران در یکی از سنگین‌ترین برف‌های سال‌های اخیر، به تحسین و انصاف روی می‌آورند، باعث تاسف است عضو شورای شهر که باید حامی تلاش کارکنان شهرداری باشد، هنوز در کوچه انتخاب شهردار مانده و برای رسانه بیگانه خوراک درست می‌کند.»

امانی دو روز پیش با اشاره به کامنت‌هایی که در زیر توییت شخصی او منتشر شده بود، گفته بود: «مردم در زیر کامنت من مواردی را نوشته بودند که نمی‌توانم بخوانم. گفته بودند که شهر را رها کنید خودش اداره می‌شود همه تان بروید.»

او گفته بود: «حرف من این است که اقای زاکانی باید می‌رفت و معاونان و شهرداران را بسیج می‌کرد تا آن فاجعه نصفه شب ایجاد نشود. من ۶ ساعته از سئول به اوین رسیدم و مردم را دیدم که تا نیمه شب یا ماشین هل می‌دادند و یا ماشین را رها کرده و به خانه می‌روند. ما خودمان می‌گوییم که بودجه برف روبی شهرداری با این روش به هدر می‌رود بگذارید ما بگوییم اگر ما تذکری می‌کنیم ناراحت نشوید. روش اداره شهر و مدیریت شهر باید تعییر کند اگر این نگاه تغییر نکند ما در اداره همه امور شهر با مشکل مواجه می‌شویم.

کدخبر: 867869 ویرایش خبر
لینک کپی شد
زهرا علی هاشمی دبیر گروه: آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟