چطور توجه شوهرم را به خودم جلب کنم؟

چطور توجه شوهرم را به خودم جلب کنم؟ این سوالی است که خیلی از زنان سعی دارند برای آن پاسخ مناسبی بیابند.

تفاوت های فردی زن و شوهری به خصوص در اوایل زندگی این سوال را در ذهن خانم ها ایجاد می کند که چطور توجه شوهرمان را به خودمان جلب کنیم.خانم ها تمایل دارند با جلب توجه شوهر شان بتوانند زندگی خود را شیرین تر کنند که البته جلب توجه شوهر باعث استحکام خانواده هم می شود.

به گزارش رکنا،یکی از معضلات خانم ها این است که چگونه توجه شوهرمان را به خود جلب کنیم خانم ها همیشه دوست دارند که محبوب دلهای همسرانشان باشند تا هیچ کمبودی برای شوهرهایشان وجود نداشته باشد با دانستن اینکه چگونه توجه شوهرمان را به خود جلب کنیم می توان رضایت این مردان مستحکم و قوی را جلب کرد و آن ها را از خود راضی نگه داشت جلب رضایتمندی شوهران یکی از فاکتورهای اصاصی زندگی است چگونه توجه شوهرمان را به خود جلب کنیم را در پرشین وی بخوانید.

بررسی اینکه چگونه توجه شوهرمان را به خود جلب کنیم

چگونه توجه شوهر مان را به خود جلب کنیم مردها یا عاشق نمی شوند و یا وقتی هم که عاشق شدند به سختی عاشق می شوند؛ آقایون عاشق عاشق شدن هستند. شاید به صورت کلیشه ای همیشه آقایون به عنوان افرادی معرفی شده باشند که تک بعدی به قضایا فکر کرده و فقط به دنبال برقراری رابطه جنسی هستند

 اما حقیقت اینجاست که وقتی یک مرد با کسی که دوستش می دارد ارتباط برقرار می کند، هر روز احساسش نسبت به او بیشتر شده و دلش برای او بیشتر می تپد. اگر می بینید که نیمی از مردها اظهار می دارند که در حال حاضر با کسی که دوستش داشته باشند، ارتباط برقرار نکرده اند معنایش این است که قلبشان را آماده نگه داشته اند تا برای فرد مورد نظر شروع به تپیدن کند؛ اما این آقایون منتظر چه هستند؟ چه چیز سبب می شود آنها عاشق شوند؟

بعد از شیمی مناسب، جذابیت، و قرارگرفتن در زمان و مکان مناسب تصور می کنم تنها سوالی که به ذهن می رسد، این پرسش باشد که: چه چیز سبب می شود آقایون عاشق شوند و عاشق باقی بمانند؟ در حدودو ۶۰% از آقایون بر این باورند که در یک ارتباط، حفظ رابطه ی دوستانه مهم تر از هر مسئله ای است.

با آگاهی کامل نسبت به این مطلب که کشف علاقه ی آقایون به خانم ها مانند حرکات پولوتونیوم ۲۴ غیر قابل پیش بینی است، اما نکاتی وجود دارد که اگر در خانم وجود داشته باشد، برای آقایون از ارزش بالایی برخوردار خواهد بود. این موارد به شرح زیر می باشند: خانمی که به چیزی غیر از او علاقه داشته باشد بله، خیلی خوب است که خانم تمام هواسش به همسرش باشد.

آشنایی با چگونه توجه شوهرمان را به خود جلب کنیم

بله، خیلی خوب است که آقا را نازپرورده بار بیاورد. بله، خیلی خوب است که با خانمی زندگی کنید که امواج تعریف و تمجید، و…. را بر روی شما سرازیر کند. اما باید توجه داشت که دیواری به بلندای دیوار چین میان یک نگاه گذرا و جلب توجه برای یک زندگی طولانی مدت وجود دارد.

تعداد زیادی از آقایون می گویند که تمایل دارند با کسی ازدواج کنند که به کار دیگری نیز علاقه داشته باشد. به عنوان مثال شغل، ورزش و یا هر چیز دیگری که مربوط به خودش باشد. چرا؟ اشتیاقی که او برای یک کار دیگر از خود بروز می دهد، تایید کننده ی خوبی خدادادی، میل درونی، و استقلال اوست.

همه ی این موارد می تواند جزء نقاط مثبت خانمی باشد که مردها تصمیم میگیرند چند دهه از عمر خود را در کنار او سپری کنند. خانمی که با لحظات مردانه مشکل نداشته باشد اگر خانم ها زمان کافی برای خلوت کردن را به آقایون بدهند، مطمئن باشند که آقایون سپاسگزارشان میشوند و ارزش این کار خانم ها را متوجه خواهند شد. نگران نباشید! این شور و اشتیاق دیری نمی پاید و آنها مجدداً به سمت شما باز خواهند گشت.

چگونه توجه شوهرمان را به خود جلب کنیم

خانم هایی که در انتخاب پوشاک باسلیقه هستند خوب آقایون اهمیت چندانی به لباسهایی که میپوشند نمی دهند. اما چیزی که برایشان مهم است توانایی خانم ها در انتخاب البسه مناسب برای آنهاست. بر اساس عقاید فرویدی این نیاز آقایون است که کسی برایشان مادری کند. در هر ارتباط عاطفی نوعی رابطه دادن و گرفتن وجود دارد.

آقایون خیلی خوشحال می شوند که اگر ست فعلی لباس هایشان با هم هماهنگی ندارد، همسرشان این امر را به آنها گوشزد کند.

آموزش چگونه توجه شوهرمان را به خود جلب کنیم

خانم می تواند به راحتی همسرش را به سوی انتخاب بهترین کت و شلوار هدایت کند.

البته آقایون دلشان می خواهد اینطور احساس کنند که می دانند در حال انجام چه کاری هستند و هیچ نیازی به کمک گرفتن از دیگران ندارند. خانم هایی که با در نظر گرفتن کلیه ی این موارد همسران خود را به سمت انتخاب گزینه ی مناسب هدایت میکنند، جزء با ارزش ترین کمک خلبان ها محسوب می شوند.

بد نیست بدانید که: زن افسونگر باشید

با بازی کردن نقش زن افسونگر، مردتان را همیشه مشتاق نگه دارید. ابری از رمز و راز در اطراف خودتان ایجاد کنید. یک درجه مشخص از رمزآلودی و اسرارآمیزی باعث می‌شود مردتان بیشتر و بیشتر از شما طلب کند. غیرمنتظره بودن ابزاری بسیار قدرتمند برای مجذوب نگه داشتن شوهرتان است. هیچوقت همه خودتان را به او نشان ندهید.

گاهی سرکش و دست‌نیافتنی و گاهی قابل‌انعطاف و تسلیم باشید ، درعین حال معصوم و در عین حال شریر باشید. و با اینکار اشارات گیج‌گننده برای او بفرستید. ترکیبی از خصوصیات متضاد موجب جذاب شدن شخصیت شما می‌شود و این باعث می‌شود شوهرتان علاقه بیشتری به کشف شما پیدا کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 697996 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟