پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی مهر ۱۴۰۱ وارد کلاس درس می‌شوند

قاسم احمدی لاشکی معاون امور حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش ، درباره چگونگی برگزاری دوره‌های مهارت آموزی ویژه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش که چندی پیش نتایج آن اعلام شد، اظهار کرد: برای این دوره از آزمون استخدامی٢٧ هزار و ٣٠٠ نفر مجوز آزمون استخدامی دریافت کردیم که در مرحله اول حدود دو و نیم برابر ظرفیت پذیرش داریم.

به گزارش رکنا ؛ او ادامه داد: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی بعد از طی کردن دوره مصاحبه و گزینش و پذیرش در این مرحله برای ورود به دوره‌های مهارت آموزی دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی آماده می‌شوند.

زمان برگزاری دوره‌ها تابع برنامه ریزی دانشگاه‌هاست

معاون امور حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: چگونگی برگزاری دوره‌های مهارت آموزی پذیرفته شدگان در این دانشگاه‌ها در چارچوب اساسنامه و مطابق برنامه ریزی این دو دانشگاه انجام خواهد شد.

احمدی لاشکی اضافه کرد: برای دوره‌های چهارساله این دو دانشگاه با توجه به شرایط شیوع کرونا کلاس‌ها به طور مجازی دنبال شد و برای دوره‌های مهارت آموزی دانشگاه‌ها برنامه ریزی دارند تا مفاهیم این دوره برای آموزش تدریس داوطلبان به خوبی تبیین شود.

معاون امور حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان بکارگیری این گروه از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی گفت که آن‌ها پس از شرکت در دوره یکساله مهارت‌آموزی و پذیرش در آزمون اصلح از مهر ١۴٠١ وارد کلاس‌های درس خواهند شد.

او در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه معمولا طول دوره‌های مهارت آموزی کمتر از یکسال می‌شود و چه تدبیری برای این موضوع دارند، بیان کرد: درمورد زمان‌بندی دوره‌ها با افزایش تعداد روز‌های کلاس‌ها و استفاده از ظرفیت فاصله دو نیمسال تحصیلی و مواردی مشابه مفاهیم آموزشی مورد نیاز را برای مهارت آموزان ارائه خواهیم داد تا مشکلی از بابت محتوا و آموزش وجود نداشته باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 658767 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟