سفارش 10 میلیارد تومانی یک خودروساز + عکس

به گزارش رکنا،بنتلی بنتایگا (EWB) مولینر، رسماً مدل پرچمدار جدید بنتلی بریتانیا است که فضای کابین بیشتری نسبت به سایر رقبای لوکس و سفارشی دارد.این خودرو براساس پرفروش‌ترین مدل بنتلی، یعنی بنتایگا، به دست صنعتگران مولینر، ساخته شده است.

خودرو سفارشی

بنتایگا EWB مولینر با استفاده از همان موتور ۴.۰ لیتری توربوشارژ توئین توربو، ۵۴۲ اسب‌بخار قدرت و ۷۷۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

رینگ‌های ۲۲ اینچی با کاپ رینگ تراز شونده، با رنگ‌های صیقلی و خاکستری قابل سفارش است. جلوپنجره متمایز "Double Diamond" مولینر و جلوپنجره کرومی پایینی، با نشان‌های نمای جانبی و روکش آینه‌ بغل دو رنگ به رنگ نقره‌ای ساتن و رنگ بدنه، هماهنگ شده است.

خودرو سفارشی

بنتلی بنتایگا EWB مولینر با ۵۴۲ اسب‌بخار قدرت، می‌تواند در ۴.۵ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد و به حداکثر سرعت ۱۸۰ مایل در ساعت دست پیدا کند. سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به خروجی این پیشرانه کمک می‌کنند.

مشخصات صندلی این برند به عنوان استاندارد، که توسط بنتلی به عنوان پیشرفته ترین سیستم صندلی خودرو در جهان توصیف شده است، دارای ۱۲ موتور الکتریکی و تنظیم ۲۲ جهته است. اما مشخصات این نوع صندلی، به عنوان یک آپشن در مدل غیر مولینر بنتایگا EWB نیز موجود است.

خودرو سفارشی

روکش چرمی Mulliner Harmony Diamond Quilt روی صندلی‌ها و پانل درها وجود دارد. پس از آن، روکش‌های عمیق مولینر ساخته شده از ۱۰۰ درصد پشم، روکش چوب گراند بلک، روکش الماسی سه بعدی روی کنسول مرکزی و نام مولینر که در هر صندلی گلدوزی شده است، خودنمایی می‌کنند.

علاوه بر این، چرم Olive Tan، که فرآیند دباغی پایدار را با استفاده از یک محصول جانبی ارگانیک روغن زیتون طی می‌کند، به طور گسترده در سراسر کابین استفاده می‌شود. برای تکمیل جنبه پایداری شاسی بلند پرچمدار، کفپوش‌های کابین استاندارد، اکنون از ۱۰۰ درصد مواد بازیافتی ساخته شده‌اند.

ویژگی Bentley Diamond Illumination نیز به صورت استاندارد در شاسی بلند مولینر موجود است. این ویژگی شامل ده‌ها LED (۱۲ عدد در هر یک از درهای جلو و ۲۲ عدد در هر یک از درهای عقب) است که از طریق سوراخ های کوچکتر از ۱ سانتی‌متر در تریم چرمی، نور ساطع می‌کنند.

خودرو سفارشی

قیمت پرچمدار جدید SUV هنوز اعلام نشده است، اما با توجه به نسخه استاندارد بنتایگا که حدود ۲۰۰ هزار دلار (حدود ۱۰ میلیارد تومان) قیمت دارد، انتظار می‌رود که EWB Mulliner بسیار گران‌تر باشد.

منبع: فرادید

کدخبر: 921077 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟