طوفان جدید مرسدس در راه است

پس از همکاری با نیسان برای تولید خودروی بسیار گران‌قیمت GT-R50، ایتال دیزاین هم‌اکنون دست دوستی به سمت مرسدس دراز کرده تا نسخه‌ای سفارشی از V کلاس را بسازد. خب البته این همکاری آن‌گونه که فکر می‌کنید نیست. در واقع این شرکت ایتالیایی مشهور با شرکتی همکاری کرده که خیلی آن را نمی‌شناسید. نام این شرکت Xingchi Automobiles است که در چین مستقر بوده و تخصص آن اصلاح ون‌های مرسدس و فولکس‌واگن می‌باشد. جدیدترین پروژه‌ی این دو شرکت نیز V260L لوکس است.

به لطف گرافیک‌ها و تریم کرومی اطراف بدنه شاهد تمایز این ون تیون شده با نسخه‌های استاندارد هستیم. در نمای جلو می‌بینیم که سپر دارای یک جفت دیلایت LED جدید است. جلوپنجره‌ی آشنای مرسدس نیز کروم بیشتری دارد تا ظاهر لوکس‌تری ایجاد شود.

با باز کردن هر یک از درهای برقی مرسدس V کلاس فوراً خواهید فهمید بیشترین تغییرات در این بخش رخ داده‌اند. کابین این خودرو کاملاً اصلاح شده و در آن شاهد استفاده‌ی سخاوتمندانه از چرم و چوب واقعی برای ایجاد جوی سطح بالا هستیم. جدای از تشابه کابین به بخش داخلی خودروهای لوکس و خاص، کابین V کلاس تیون شده پر از تکنولوژی‌های جدید است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به تشخیص اثر انگشت و صفحه‌های نمایش بزرگ اشاره کرد.

V کلاس ایتال دیزاین و Xingchi Automobiles دارای محفظه جدا کننده بین بخش‌های جلو و عقب کابین است تا از ایجاد فضایی آرام و شخصی اطمینان حاصل گردد. بین صندلی‌های راحت و قابل تنظیم این ون یک صفحه لمسی وجود دارد که سرنشین‌ها می‌توانند تنظیمات مختلف را از آن انجام دهند.

اگرچه مینی ون مرسدس اساساً برای اهداف تجاری توسعه یافته اما این نسخه‌ی ارتقا یافته را می‌توان مناسب خانواده‌ها هم دانست زیرا طراحی صندلی‌ها بسیار منعطف بوده و روش‌های زیادی برای شخصی‌سازی کابین وجود دارد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 446235 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟