نسل جدید لامبورگینی بدون سپر عقب!

به سختی می‌توان از ایده‌ی معرفی یک خودروی عالی متنفر بود. شاید شما ساخته‌های دیگران را دوست نداشته باشید اما تا زمانی که مالک خودرو راضی باشد شما نیز باید چنین حالتی را داشته باشید. در سطح تیونینگ خودروهای سطح بالا، این لامبورگینی اوراکان نمونه‌ای برجسته به شمار آمده و البته تغییرات جذابی هم با خود به همراه دارد.

خب بیایید به نمای عقب این اوراکان LP 610-4 مدل 2017 حمله کنیم زیرا شاهد گم شدن چیزی مهم در بخش پشتی یعنی سپر خواهید بود. نبود سپر نشان دهنده سخت‌افزار فوق‌العاده‌ی لامبورگینی است. با یک اثر هنری طرف هستیم…

سطح براق ورودی و خروجی اگزوز با ظاهر مشکی تضاد بسیار جذابی ایجاد کرده است. نمای عقب روشن این خودرو ما را به یاد رینگ‌های سفارشی ADV5.2 M.V2 CS می‌اندازد.

اما فقدان سپر عقب تنها تغییر اوراکان نبوده است. این سوپرکار ایتالیایی دارای برنامه تیون TR3 پرفورمنس است. این تیون باعث شده قدرت 602 اسب بخاری پیشرانه 10 سیلندر 5.2 لیتری تنفس طبیعی اوراکان به بیش از 850 اسب بخار برسد که آن‌هم به لطف اضافه شدن کیت بای توربو بوده است. محفظه بار جلویی خودرو هم‌اکنون دارای اینترکولر و جعبه یخ به منظور کمک به خنک کردن قوای محرکه و افزایش پرفورمنس می‌باشد.

این لامبورگینی اوراکان هشت‌صدوچند اسب بخاری نمونه‌ای برجسته از کیت TR3 پرفورمنس می‌باشد. کنار آمدن با سوپرکارهای پرفورمنسی همچون اوراکان کار هر کسی نیست اما به نظر می‌رسد TR3 قلق کار را پیدا کرده است.

حذف سپر عقب همچنین باعث شده این احساس به ما دست دهد تیونر بیشتر به فکر نشان دادن پرفورمنس خودرو بوده تا کاهش وزن! سخت‌افزار عقب اوراکان نیز زیباست. در زمانی که بسیاری از خودروسازان پیشرانه‌های پرقدرت خود را در پلاستیک خاکستری بی‌روحی می‌گذارند، این کار ایده‌ای جذاب است. حذف سپر عقب اوراکان می‌گوید که مهندسی مدرن و زیبا می‌تواند چه شکلی باشد!

 

کدخبر: 398895 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟