آمار فروش بی ام و در سراسر جهان لو رفت!

ب‌ام‌و تاکنون بیش از 250 هزار خودروی الکتریکی را در سراسر جهان فروخته است.این میزان فروش شامل مینی الکتریکی، ب‌ام‌و iPerformance و خودروهای i این کمپانی بوده که در ماه آوریل رشد 52 درصدی داشته و باعث افزایش 5 درصدی فروش جهانی گروه خودروسازی ب‌ام‌و شده است. بد نیست بدانید بازار Store آمریکا پذیرای 7.3 درصد خودروهای الکتریکی گروه BMW بوده درحالی‌که این آمار برای بریتانیا 9 درصد است و در کشورهای اسکاندیناوی همچون دانمارک، نروژ، سوئد و فنلاند به 15 درصد می‌رسد. این سهم از خودروهای الکتریکی در مالزی بیشترین درصد را دارد به گونه‌ای که نصف تمامی خودروهای فروخته شده BMW در این کشور از نوع الکتریکی شده بوده‌اند.

یکی از اعضای هیئت‌مدیره ب‌ام‌و دراین‌باره می‌گوید:

ما مفتخریم اعلام کنیم هم‌اکنون بیش از 250 هزار خودروی الکتریکی شده گروه ب‌ام‌و در سراسر جهان تردد می‌کنند.

با نگاه به عملکرد سال به سال می‌فهمیم که ب‌ام‌و در فروش خودروهای الکتریکی خود رشد فروش 41 درصدی داشته که این رشد در آمریکا برابر با 73 درصد، در بریتانیا 26 درصد و در چین رشد فروش بسیار قابل‌توجه 646 درصدی بوده است. در کل ب‌ام‌و کاملاً به هدف فروش 100 هزار دستگاهی خودروهای الکتریکی شده در سال 2017 دست یافته و توانسته تعداد 103 هزار خودرو بفروشد که این میزان فروش بیشتر از فروش خودروهای M بوده است. شایان ذکر است فروش 80 هزار دستگاهی خودروهای M ب‌ام‌و نیز رکورد جدیدی برای این بخش پرفورمنس بوده است.

خودروهای الکتریکی شده شامل محصولات کاملاً الکتریکی یا هیبریدی بوده و اکثر فروش محصولات الکتریکی شده ب‌ام‌و را نمونه‌های هیبریدی تشکیل می‌دهند. در حال حاضر ب‌ام‌و i3 تنها خودروی تمام الکتریکی این شرکت بوده اما تا پایان سال 2019 تعداد 4 خودروی تمام الکتریکی این گروه خودروسازی به بازار وارد خواهند شد.

 

کدخبر: 381518 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟