هیولای اعجاب انگیز هیوندا در راه است

پس از معرفی کانسپت متمایز و برجسته له فیل روگ در نمایشگاه خودروی ژنو 2018، هیوندای کره در حال برنامه‌ریزی برای معرفی یک خودروی مفهومی دیگر با طراحی چشم‌نواز است.

بنا به گفته مدیر طراحی هیوندای آقای سانگ یوپ لی، کانسپت بعدی کره‌ای‌ها دارای زبان طراحی جدید این خودروساز خواهد بود اما باید گفت دومین مفهومی برجسته هیوندای در مقایسه با له فیل روگ کاملاً متفاوت می‌باشد.

لی درباره این خودرو گفته است:

ما نمی‌توانیم دومین کانسپت را کپی نمونه اولی بنامیم. این موضوع (طراحی‌های بسیار مشابه) در هیوندای جواب نمی‌دهد.

این مدیر طراحی ادامه می‌دهد:

شما کاراکترهای متفاوتی دارید اما زمانی که همه را پیش هم جمع کنید یک تیم خواهید داشت. این استراتژی ماست. ما آن نگاه هیوندای و نه نگاه خانواده می‌دانیم.

بنا به گفته لی، باید به هیوندای به چشم یک برند عاطفی‌تر نگاه شود و یکی از راه‌ها برای رسیدن به این هدف افزایش تأکید روی طراحی‌های چشمگیر و چشم‌نواز است.

مدیر طراحی هیوندای تصریح می‌کند: “این موضوع باعث می‌شود مردم درباره هیوندای فکر کنند. ما به خاطر خودروهای باارزش، خوب و کاربردی شناخته می‌شویم اما واقعاً باید احساس عاطفی را پیش‌تر از همه این موارد داشته باشیم. این مبحث برای قدم بعدی ما مهم است.”

به همین خاطر محصول تولیدی بعدی هیوندای از زبان طراحی له فیل روگ الهام خواهد گرفت. احتمالاً این خودرو نسل بعدی سوناتا است که در سال 2019 از راه می‌رسد.

ظاهر جدید محصولات هیوندای که به عنوان تِم طراحی اسپورت شناخته می‌شود از خودروهای ایتالیایی دهه 60 و 70 میلادی الهام گرفته و در محصولاتی همچون سانتافه، لافستا، نکسو و کنا به کار رفته است.

 

کدخبر: 377995 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟