آئودی ای-ترون ویژن گرن توریسمو، خودرویی منحصر به فرد/ماشین مسابقه ای واقعی

در چند سال گذشته، خودروسازان معروف مدل‌های منحصربه‌فرد و کانسپت مجازی خود را برای بازی معروف GT یا گرن توریسمو اسپرت ریسینگ معرفی کرده‌اند. خودروهایی که تا حد زیادی با شبیه‌سازی دنیای واقعی به یک مدل آینده‌نگرانه و با ویژگی‌های ممتاز طراحی شده‌اند.

در سال 2018 آئودی نیز با جدیدترین مدل e-tron خود وارد این عرصه شده است. همان طور که از نام ای-ترون قابل انتظار است با یک ماشین مسابقه‌ای تمام الکتریکی روبروییم. در این خودرو از سه موتور الکتریکی استفاده شده که دو تا روی محور عقب و یکی هم روی محور جلو قرار می‌گیرند و هرکدام قدرتی برابر 200 کیلووات دارند. مجموع توان تولیدی این ماشین 804 اسب بخار (815bhp) است که با توجه به وزن 1450 کیلوگرمی آن می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد.

شتاب صفر تا صد این مدل کمتر از 2.5 ثانیه خواهد بود. آئودی همچنین توزیع وزن را با وجود باتری‌های سنگین به گونه‌ای انجام داده که نسبت 50:50 روی محورهای جلو و عقب به دست آید. بنابراین این خودرو از دینامیک عالی در هنگام بازی سود می‌برد.

خودروهای مفهومی گرن توریسمو اغلب روی زبان طراحی برندها تأثیر می‌گذارند. با این وجود چون تنها خودروهایی مجازی هستند، از قید و بند بسیاری از محدودیت‌های ساخت و طراحی نیز رها هستند. در این مورد اما آئودی ای-ترون بسیار واقعی است. ما نیز امیدواریم نسل بعدی R8 از این خودرو الگوهای بسیاری بگیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 372326 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟