سونامی فروش نیسان لیف در اروپا

نیسان با سونامی فروش محصول الکتریکی محبوب خود یعنی لیف نمایشگاه خودروی ژنو را آغاز کرده است.

این خودروساز ژاپنی می‌گوید بیش از 19 هزار سفارش برای نسل جدید لیف در اروپا دریافت کرده که 13 هزار سفارش خرید لیف جدید پیش از حضور این خودرو در نمایندگی‌های فروش بوده است.

میزان سفارش لیف جدید در اروپا به‌طور متوسط به یک دستگاه در هر 12 دقیقه می‌رسد که در یک ماه بیشتر از 3 هزار دستگاه می‌شود.

معتقدیم که آمار فروش جهانی این خودرو در ماه‌های گذشته که 40 هزار دستگاه بوده هم‌اکنون به 50 یا حتی 60 هزار دستگاه رسیده است.

در سال قبل بیش از 31300 دستگاه از رنو ZOE در اروپا به فروش رفته تا عنوان پرفروش‌ترین خودروی الکتریکی به این خودرو برسد. لیف جدید احتمالاً امسال خواهد توانست مچ رنو را بخواباند.

نماد حمل‌ونقل الکتریکی و هوشمند نیسان مدل لیف است. با فروش بیش از 300 هزار دستگاهی از زمان عرضه در سال 2010 تاکنون و البته با پیمایش بیش از 4 میلیارد کیلومتری توسط مشتریان، لیف محبوب‌ترین خودروی الکتریکی دنیا می‌باشد.

نیسان هم‌اکنون با عرضه نسل جدید از نظر حمل‌ونقل پایدار یک نسل جلوتر بوده و از نظر عملکردی نیز بسیار خوب ظاهر شده است.

سفارش‌های قاره اروپا برای این خودرو هم‌اکنون از 19 هزار دستگاه عبور کرده است. بدین ترتیب نیسان لیف جدید سریع‌ترین رشد فروش بین خودروهای الکتریکی را به نام خود ثبت کرده است.

تکنولوژی‌های معرفی شده در نسل جدید لیف هم‌اکنون در تمام محصولات سواری و تجاری سبک نیسان بکار رفته‌اند. برای مثال تکنولوژِی پیشرفته پروپایلوت نیسان هم‌اکنون در پرفروش‌ترین کراس اوور نیسان یعنی قشقایی نیز دیده می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 365220 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟