تیزر تبلیغاتی «مرسدس CLS450» جدید+فیلم
حجم ویدیو: 59.90M | مدت زمان ویدیو: 00:07:47

یک تفاوت عمده نسل جدید CLS با مدل قبلی فضای جادارتر عقب آن است و اکنون به یک خودروی 5 نفره تبدیل شده و شباهت بیشتری به یک سدان پیدا کرده است.

مرسدس CLS450 به صورت دیفرانسیل عقب و دو دیفرانسیل 4Matic قابل سفارش است و از یک موتور 6 سیلندر خطی توربوشارژ با حجم 3.0 لیتر نیرو می گیرد که 362 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این خودرو مجهز به یک سیستم برق 48 ولتی است که برق مورد نیاز یک موتور الکتریکی را تامین می کند که 21 اسب بخار قدرت تولید می کند. این سیستم علاوه بر بهبود شتاب باعث کاهش مصرف سوخت نیز می شود. مرسدس ادعا می کند که عملکرد این پیشرانه جدید در حد موتور V8 فعلی با حجم 4.7 لیتر و قدرت 402 اسب بخار است.

سیستم تعلیق CLS جدید از اتصالات 4 عضوی در جلو و اتصالات 5 عضوی در عقب تشکیل شده است که در صورت سفارش سیستم تعلیق بادی نیز برای آن نصب می شود.

مرسدس CLS به انبوهی از تجهیزات برای بهبود رانندگی مجهز است که از میان آنها می توان به سیستم ترمز کمکی فعال، سیستم فعال کنترل فاصله با خودروی جلویی، سیستم فرمان کمکی فعال، سیستم فعال شناسایی تغییرات در سرعت مجاز بزرگراه، سیستم فعال اخطار نقاط کور و سیستم فعال حفظ خودرو در مسیر حرکت اشاره کرد.

در این فیلم تبلیغاتی، طراحی داخلی و خارجی مرسدس CLS450 همراه با صحنه هایی از رانندگی با آن در مناظر زیبا نمایش داده می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 363558 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟