اولین تیزر لامبورگینی برای شاسی بلند اوروس+ فیلم
حجم ویدیو: 3.19M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34

مدت زیادی است که خبرهایی در خصوص تولید یک شاسی‌بلند توسط لامبورگینی مطرح است و بسیاری از افراد منتظر معرفی شدن هرچه سریع‌تر این خودرو هستند. حالا بالاخره گویا لامبورگینی تصمیم خود مبنی بر ساخت یک شاسی‌بلند قدرتمند و سریع را قطعی کرده است و به‌زودی این خودرو رونمایی خواهد شد. گواه این ادعا تصاویر جاسوسی جدیدی است که از خودروی شاسی‌بلند لامبورگینی به دست آمده است و نشان می‌دهد لامبورگینی در حال تست این خودرو است. همچنین لامبورگینی یک تیزر در مورد این خودرو منتشر کرده و اعلام کرده است که آن را در ۴ دسامبر ۲۰۱۷ به‌صورت رسمی معرفی خواهد کرد.

لامبورگینی

ویدیویی که در انتهای مقاله می‌توانید آن را مشاهده کنید، نگاهی به تاریخچه‌ی این برند ایتالیایی دارد و تصاویری از خودروهای کلاسیک لامبورگینی نظیر مدل میورا و کانتاش نشان می‌دهد. در ادامه اولین خودروی شاسی‌بلند این شرکت یعنی مدل lm002 نیز نشان داده می‌شود. البته این ویدیو اطلاعات خیلی زیادی در خصوص مدل اوروس در اختیارمان قرار نمی‌دهد؛ اما آنچه تا کنون در مورد این خودرو قطعی شده این است که اوروس از یک پیشرانه‌ی V8 تویین توربو برخوردار است که می‌تواند حداکثر قدرت ۶۵۰ اسب بخار تولید کند. همچنین در آینده مدل پلاگین هیبریدی از این خودرو منتشر خواهد شد و حتی خبرهایی مبنی بر احتمال تولید نسخه‌ی تمام الکتریکی این خودرو وجود دارد.

لامبورگینی

با وجود قدرت بالایی که پیشرانه‌ی این خودرو دارد، گویا لامبورگینی قصد ندارد این خودرو را به‌عنوان رکورددار شاسی‌بلندها در پیست نوربرگرینگ مطرح کند؛ بلکه بیشتر بر قابلیت‌های کاربردی و خانوادگی این شاسی‌بلند تمرکز کرده است که این مسئله نشان می‌دهد همچنان نام پورشه کاین به‌عنوان سریع‌ترین شاسی‌بلند پیست نوربورگرینگ در صدر جدول باقی خواهد ماند.

قیمت دقیق لامبورگینی اوروس هنوز اعلام نشده است؛ اما پیش بینی می‌شود که قیمتی در حدود ۲۰۰ هزار دلار داشته باشد. تیراژ تولید این خودرو برای سال نخست ۱۰۰۰ دستگاه خواهد بود و در کل ۳۵۰۰ دستگاه از آن به تولید خواهد رسید. این خودرو در سال ۲۰۱۸ وارد بازار Store ایالات متحده خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این خودرو باید تا زمان رونمایی آن که حدود ۸۰ روز دیگر است صبر کنیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 306451 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟