قایقی که با لامبورگینی اونتادور SV همسان است+ عکس

لامبورگینی اونتادور SV برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها به ۲.۸ ثانیه زمان نیاز دارد و با حداکثر سرعت بالای ۳۵۰ کیلومتر در ساعت، می‌توان گفت روی زمین، کمتر خودرویی توان رقابت با آن دارد. اما با توجه به اینکه بیش از ۷۰ درصد سطح کره‌ی زمین را آب پوشانده است، به نظر می‌رسد باید خارج از جاده، معادلی برای آن یافت.
شاید بتوان برای مسابقه با لامبورگینی اونتادور SV از یک قایق موتوری استفاده کرد و این همان چیزی است که شما در ادامه خواهید دید. فروشگاه جیمزادیشن در شهر فورت لادردیل فلوریدا، یک لامبورگینی اونتادور SV را همراه با یک قایق موتوری کاتامرن که مطابق آن، رنگ‌آمیزی شده است برای فروش در لیست خود قرار داده که واقعاً به هم شبیه هستند.

لامبورگینی
قایق ۱۶ متری MTI G6 از لحاظ طراحی داخلی و خارجی دقیقاً مشابه طرح ابرخودروی لامبورگینی طراحی شده و همراه با ورد سینگ با همان تریم فیبر کربن، ادوات داخلی از جنس الکانتارا و ... است. حتی پنل‌های تعبیه‌شده در درها، سیستم روشنایی، فرمان و سیستم انتقال قدرت نیز از لامبورگینی اونتادور برگرفته شده است. در نهایت در خصوص پیشرانه‌ی قایق مذکور، باید گفت با اینکه یک پیشرانه‌ی ساخته‌شده توسط کارخانه‌ی لامبورگینی نیست؛ اما یک موتور قدرتمند مسابقه‌ای ساخت مرکوری است که در حالت استفاده از سوخت بنزین با اوکتان ۹۱، قدرتی برابر با ۱۳۵۰ اسب بخار دارد و با استفاده از سوخت مسابقه‌ای AKI ۱۱۲ قدرت آن به ۱۵۵۰ اسب بخار افزایش می‌یابد. همین پیشرانه کافی است تا سرعت این قایق کاتامرن فیبر کربنی روی آب به ۲۹۰ کیلومتر در ساعت برساند.
لامبورگینی
قایق مذکور نتیجه‌ی یک تلاش دوساله و سرمایه‌گذاری حدود ۲.۳۵ میلیون دلاری است که به همراه لامبورگینی با قیمت کلی ۲.۱۹۹ میلیون دلار به فروش می‌رسد. این ترکیب می‌تواند برای عاشقان سرعت در جاده و روی آب خریدی عالی باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 278674 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟