آخرین خبر از بازگشایی مدارس / ادامه آموزش مجازی حتی بعد از بازگشایی مدارس

آموزش و پرورش در تلاش است تا از مهر 1400 بازگشایی مدارس را به صورت فیزیکی انجام دهد. کارشناسان آموزشی معتقدند بازگشایی مدارس می تواند کیفیت آموزش ها را افزایش دهد. البته خانواده ها نگرانی های زیادی درباره ابتلای خود و فرزندانشان به کرونا بعد از بازگشایی مدارس دارند. آموزش و پرورش البته تاکید کرده است که بازگشایی مدارس بعد از انجام واکسیناسیون معلمان انجام خواهد شد. با این حال، معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده است که حتی با انجام واکسیناسیون معلمان و حضوری فیزیکی دانش آموزان پس از بازگشایی مدارس ، آموزش های مجازی تعطیل نخواهد شد.

به گزارش رکنا، قاسم احمدی لاشکی، معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان این که آموزش و پرورش در تلاش است تا از مهر 1400 مدارس بازگشایی شوند، در دیدار با استاندار گیلان، با اشاره به جامعه هدف گسترده آموزش و پرورش، گفت: بیش از ۱۶ میلیون کاربر در شبکه آموزشی شاد حضور دارند.

وی به تلاش‌های صورت گرفته در راستای استفاده از ظرفیت خیران برای در اختیار گذاشتن امکانات سخت‌افزاری همچون تلفن همراه و تبلت به دانش آموزان نیازمند اشاره کرد و افزود: در همین راستا در قالب طرح «هر دانش آموز یک تبلت» ۳۰۰ هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

احمدی لاشکی ادامه داد: انتظار می‌رود با انجام واکسیناسیون معلمان بتوانیم شاهد حضور فیزیکی دانش‌آموزان باشیم، اما با این وجود ابزارهای فضای مجازی و شبکه آموزشی تعطیل نخواهد شد.

کدخبر: 703270 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟