بهترین فست فودهای تهران

و طرفداراترین غذای ما ایرانی ها در کنار غذاهای سنتی و مرسوم خودمان غذاهای فست فودی هستند که با طعم و مزه ی جذاب و متفاوتشان در وعده های غذایی جای گرفته اند. این روزها به خصوص جوانان علاوه بر خوردن غذاهای ایرانی علاقه ی خاصی به خوردن غذاهای فست فودی چون انواع پیتزاها و همبرگرها دارند و این بهترین فست فودهای تهران هستند که می توانند بهترین غذاهای فست فودی از این دست را زیر نظر سرآشپزان حرفه ای برای مشتریان خود سرو نمایند.

فست فودها غذاهایی هستند که از ترکیب انواع گوشت ها و سبزیجات در کنار انواع محصولات فرآوری شده چون سوسیس و کالباس و انواع پنیرهای پیتزا تهیه شده اند و علاوه بر خوشمزگی آن ها به دلیل نوع طبخ این غذاها می توانند مضرر نیز باشند. اغلب غذاهای فست فودی چون انواع همبرگرها را با روغن فراوان سرخ می کنند و در کنار انواع نوشیدنی و سیب زمینی سرخ کرده میل می کنند و همین نوع طبخ می تواند برای افرادی که دچار بیماری های قلبی و عروقی هستند و یا بیماری کبدی دارند مشکل ایجاد کند. 

مطالب مرتبط:

  • فست فودهای پاسداران
  • فست فودهای سعادت آباد
  • فست فود های زعفرانیه

اما با تمامی این تعابیر باز هم می توانیم بگوییم که غذاهای فست فودی از آن دست غذاهای خوشمزه هستند که به هیچ وجه نمی توانیم از آن ها بگذریم، به همین جهت در ادامه ی راین مطلب ما تعدادی از بهترین غذاهای فست فودی که در بهترین رستوران های تهران طبخ و سرو می شوند را به شما معرفی خواهیم کرد تا از این طریق بتوانید در هنگام انتخاب غذا سفارشی دلچسب داشته باشید. 

پیتزا پپرونی

یکی از معروفترین پیتزاها که در بهترین فست فودها می توانید پیدا کنید پیتزا پپرونی است. این نوع پیتزا که از اسم آن نیز مشخص است با کالباس مخصوص تند و سس ویژه تهیه می شود و به همین واسطه طعم تندی خاصی را با خود به همراه دارد به همین جهت به افرادی که علاقه به خوردن غذاهای تند دارند توصیه می شود این نوع پیتزا را سفارش دهند. 

پیتزا استیک 

از پیتزاهای متفاوتی که در سال های اخیر محبوبیت زیادی برای خود دست و پا کرده پیتزا استیک است که از ترکیب فیله ی گوشت و سیر تهیه می شود و گوشت مزه ای غالب در این نوع پیتزا دارد. 

همبرگر

شاید قدیمی ترین غذای فست فودی ساده ترین نوع همبرگر است که از گوشت چرخ کرده سرخ شده در کنار نان گرد مخصوص همبرگر، کاهو، خیارشور و گوجه سرو می شود. این غذا می تواند به عنوان یک وعده ی غذایی کامل برای ناهار و شام باشد و در کنار برخی از مخلفات مانند سیب زمینی سرخ شده بی نظیر به نظر برسد. 

چیز برگر

همبرگر ساده ای که به ترکیبات آن در هنگام سرو پنیر پیتازی آب شده اضافه می کنند چیز برگر می گویند. این همبرگرها کالری بالاتر به دلیل داشتن پنیر نسبت به همبرگر معمولی دارند و می توانند غذای کاملی برای وعده های شام و ناهار باشند. 

چیکن برگر

اگر علاقه ای به خوردن گوشت ندارید و دوست دارید همبرگر بخورید ما به شما چیکن برگر را پیشنهاد می کنیم. این نوع همبرگر از سینه ی مرغ کبابی و یا سوخاری شده تهیه می شود و کالری کمتری نسبت به همبرگر و چیز برگر دارد. شما می توانید این نوع  همبرگر را همراه با سس قرمز و یا سس مایونز میل نمایید. 

مرغ سوخاری

 

از جمله فست فودهای دوست داشتنی و مورد علاقه ی بسیاری از افراد مرغ سوخاری است که از تکه های بخش های مختلف مرغ تهیه می شود و به واسطه نوع طبخی که دارد و ادویه هایی که به آن زده می شود طعمی جادویی را به دوستداران خود هدیه می کند. مرغ تکه تکه شده با آرد سوخاری پوشیده می شود و در روغن فراوان به صورت کامل سرخ می شود. 

 

کدخبر: 573165 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟