بازدید رئیس دادگستری ودادستان هشترود از بیمارستان این شهر به مناسبت روز پرستار

به گزارش رکنا، ریاست  دادگستری شهرستان هشترود    در مراسم روز پرستار در بیمارستان امام حسین (ع) ضمن تبریک و شادباش ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار  اظهار داشت: پرستاران فرشتگان سپید قامتی هستند که با مهربانی و لطف در سخت ترین لحظات بیماری و درد، التیام بخش تن های رنجورند و مایه آرامش و آسایش بیماران، تا آنکه دوباره گوهر سلامتی را بازستانند و شکر گذار خدای رحمان گردند.

یوسف رضوی همچنین ادامه داد همت بی منت و تلاش ستودنی پرستاران در یاری رسانی به خلق ، تلاشی عظیم و ماندگار است که بی شک مورد رضایت حضرت حق و عموم مردم رشید و مهربان ایران اسلامی است.

سهیل قشلاقی دادستان هشترود  نیز در ادامه این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار گفت: نقش پرستار در فرآیند درمان را به عنوان نقش حاشیه ای در نظر نمی گیریم بلکه به عنوان نقشی اصلی و حیاتی است.

وی  تصریح کرد: ایجاد روحیه نشاط و شادمانی و امید در بیماران یکی از تلاش های مهم پرستاران است.

گفتنی است رئیس دادگستری  شهرستان هشترود  بعد ازبازدید   به همراه دادستان هشترود  و تنی چند از مسئولین  شبکه بهداشت به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار  با اهداء هدیه این روز را به آنها تبریک گفتند.

یوسف رضوی و سهیل قشلاقی همچنین از بخش های مختلف بیمارستان از جمله اورژانس و دیالیز و ... بازدید و در جریان روند خدمات صورت گرفته به شهروندان عزیز قرار گرفتند..

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟