وی ادامه داد: آیت‌الله شهید دکتر بهشتی از چهره‌های شهیر تاریخ معاصر ایران است که نظام جمهوری اسلامی ایران وامدار اوست.

رحیم استادی ادامه داد: شهید دکتر بهشتی از شخصیت‌های نادر تاریخ معاصر ایران و بلکه دنیای اسلام بود. بی‌تردید، او یکی از برجسته‌ترین رهبران انقلاب اسلامی بود که در تمامی مراحل پر فراز و نشیب مبارزه و نیز در گذار انقلاب نوپای اسلامی از بحران‌های بنیان برافکن سال‌های اولیه پیروزی، نقشی بی‌بدیل داشت. او به اعتراف دوست و دشمن و به مدد خودسازی روحی و معنوی و نیز توان فوق‌العاده مدیریتی، پس از حضرت امام (ره)، تأثیرگذارترین شخصیتی بود که در پیشبرد و تثبیت انقلاب اسلامی نقشی اساسی ایفا کرد.

رئیس دادگستری هشترود تصریح‌کرد:

ویژگی‌های بارز شخصیتی همراه با تسلط بر فرهنگ، اجتماع و سیاست، در کنار تواضع و فروتنی انسان وارسته‌ای چون او،  مظلومیت هر چه بیشتر وی را به تصویر می‌کشد و شاید بی‌علت نبود که  بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در نخستین و گویاترین جملاتی که پیش از شهادت ایشان بر زبان جاری ساختند، گفتند : «بهشتی مظلوم زیست و مظلوم رفت، بهشتی به‌تنهایی یک ملت بود.»

 

با اراذل واوباش برخورد قانونی خواهیم کرد:

 

رحیم استادی در ادامه به ماجرای تیراندازی توسط،چند نفر از اراذل واوباش در شب جمعه داخل شهر هشترود نیز اشاره کرد وگفت: چند نفر از اراذل واوباش که جمعه شب در چند نقطه از شهر هشترود اقذام به تیر اندازی کرده بودند ودر بین مردم ترس ووحشت انداخته بودند دستگیر شده اند وپرونده این اراذل واوباش در حال تکمیل شدن است .

 

وی در آخر  یاد خاطر نشان کرد: قوه قضائیه وقانون در این موارد با هیچ کس شوخی ندارد وکسانی که بخواهند با ایجاد ترس ورعب ووحشت وایجاد مزاحمت به نوامیس مردم بخواهند خود نمائی کنند برخورد شدید خواهد کرد واین افراد که شب گذشته دستگیر شده اند نیز از این قاعده مثثنی نیستند وبا این اراذل واوباش هم برخورد خواهیم کرد.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟