تجمع سگ های ولگرد برای سطل های زباله در هشترود / بی توجهی شهرداری ادامه دارد + عکس

به گزارش رکنا : در هر شهری زمانی را برای جمع آوری زباله ها در شب اختصاص داده اند که اکثرا ساعت نه شب می باشد وتا آن زمان هر خانواده ای هر زباله ای داشته باشد دم در گذاشته یا به باکس زباله می اندازد .

 شهر هشترود این کار انجام نمی گیرد و این کار صبحها ساعت هشت به بعد توسط نیروهای زحمت کش خدمات شهری انجام می گیرد.

حال سؤال اینجاست که وقتی باکس زباله ها پر است اکثرا اشخاصیکه اقدام به جمع آوری ضایعات می کنند برای پیدا کردن چیز به درد بخور مجبورند تا آخر باکس های زباله را زیررو بکنند تا چیزبه درد بخور از جمله پلاستیک ،آهن پاره وغیره بکنند. در این هنگام  مقداری از زباله ها به زمین ریخته و یا با پاره کردن کیسه های زباله در پی پیدا کردن چیز به درد بخور می شوند ودر این هنگام  اگر چیز به درد بخوری پیدا نکردند همین جوری کیسه را رها می کنند.وآشغالها در زمین می ماند.

این سهل انگاری باعث می شود بعد از اینکه خیابانها وکوچه ها خلوت شد سر وکله سگها وگربه ها پیدا شده تا برای خودشان غذایی پیدا کنند وبر سر پیدا کردن غذا چه سروصدایی که نمی کنند. گاها شده که با صدای وحشتناک این حیوانات بچه ها از خواب بیدار شده وتا صبح از ترس خوابشان نبرده است .

حال سؤال این شهروند این است که شما که سگهای ولگرد راجمع آوری نکردید وهر کجا از شهر را که می بینی سرو کله یک یا چندین سگ ولگرد دیده می شود لا اقل با جمع آوری زباله ها در شب، زمینه را برای عدم تجمع این حیوانات مهیا سازید.تا لا اقل اهالی کوچه ها وخیابانها  شبها با خیال راحت سر بر بالین بگذارند واستراحت نمایند.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟