آیین افتتاح و بهره برداری از خانه ورزش روستایی بخش مرکزی هشترود

به گزارش رکنا، وی تاکید کرد: خانه‌های ورزش روستایی در شهرستان با امکانات مناسب و مجهز در حال فعالیت هستند و در صورت نیاز به امکانات بروز تجهیز می‌شوند.

وی ادامه داد: در خانه های ورزشی با مساحت ۵۰ متر مربع، امکانات و تجهیزاتی از جمله میز پینگ پنگ، فوتبال دستی، شطرنج، دارت و... وجود دارد.

حسین پور اظهار داشت: خانه‌های ورزش روستایی با هدف توسعه، ترویج و شناسایی استعدادهای ورزشی، جلوگیری از آسیب های اجتماعی، تفریحات سالم و ایجاد نشاط در روستاها و مناطق محروم شهرستان احداث شده است.

حسین پور با تشکر و قدردانی از زارعی بخشدار مرکزی و سیفی بخشدار نظرکهریزی بیان کرد: طرح تجهیز خانه های ورزش روستایی با همکاری بخشداران، دهیاران و هیات ورزش روستایی شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش رکنا به گفته رئیس اداره ورزش وجوانان هشترود در دو سال اخیر ورزشکاران زیادی توسط هیات ورزش روستایی در سطح شهرستان ساماندهی شدند و یکی از اولویت‌های این هیات گسترش فعالیت‌های بومی و محلی در روستاها است.

نخستین وظیفه اداره ورزش و جوانان ایجاد نشاط و سلامت در جامعه است و هیات ورزش روستایی در رسیدن به این اهداف نقش مهمی دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟