هشترود فوق قرمز شد

فرماندار هشترود در گفتگو با خبر نگار رکنا با اعلام این خبر گفت: بر اساس آخرین اعلام رنگ بندی شهرستان ها از نظر شیوع بیماری کرونا, شهرستان هشترود در وضعیت فوق قرمز کرونا قرار گرفت.

امینیان با اظهار نگرانی جدی از افزایش تعداد متوفیان ناشی از کرونا طی هفته اخیر و همچنین افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس با شیب بسیار تند افزود: متاسفانه در هفته اخیر ۴ عزیز دیگر را بر اثر ابتلا به کرونا در شهرستان از دست دادیم و خانواده های زیادی داغدار شدند و شرایط ناگوار فعلی نشان می دهد که هنوز محدودیت ها در این شهرستان تداوم خواهد یافت.

رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان هشترود تشریح کرد: موارد مثبت در ۱۰ هزار نفر جمعیت شهرستان طی دو هفته گذشته با ۸۸/۴۳ به بالاترین میزان در استان رسیده است در حالیکه میانگین استان فقط ۱۶/۰۷ است.

وی افزود: افزایش ۱۸ برابری تعداد مبتلایان نسبت به ماه های دی ، بهمن و اسفند و افزایش ۵۰ درصدی ابتلا نسبت به هفته گذشته, افزایش ۷ الی ۱۰ برابری میانگین بستری در روز نسبت به اسفند ماه , همگی بیانگر این است که وضعیت بیماری در هشترود بسیار ناپایدار و پرخطر است و رعایت دستورالعمل های بهداشتی بسیار پایین آمده است, لذا احتمال ورود به وضعیت سیاه کرونایی در روزهای آتی وجود دارد.

فرماندار هشترود از عموم مردم , همه ادارات, دستگاهها و نهادها خواست تا مصوبات ستاد مقابله با کرونا را جدی بگیرند و در همکاری و اجرای فردی و اجتماعی آن, اهتمام ورزند تا شاهد روزهای بدتر نباشیم.

دیگر هیچ شهرستان آبی و زرد در استان آذربایجان شرقی نیست.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟