برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا حداکثر الکترونیکی ثبت نام کنید

به گزارش رکنا، امینیان, فرماندار هشترود به همراه زارعی بخشدار مرکزی عصر روز سه شنبه در محل ثبت نام داوطلبان ششمین دوره شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی حضور یافت و بر عدم نیاز به مراجعه حضوری و فیزیکی با توجه به شرایط قرمز شهرستان از نظر شیوع کرونا تاکید کرد.

فرماندار هشترود از داوطلبان شرکت در انتخابات شورای اسلامی روستاها خواست تا جهت صیانت سلامت خود و دیگر شهروندان عزیز و عوامل ثبت نام تا حد امکان از روش های الکترونیکی بدون حضور در محل برای ثبت نام استفاده نمایند و همچنین به جهت جلوگیری از تراکم شدید و تجمع در روزهای پایانی ثبت‌نام خود را به هیچ عنوان به روزهای آخر موکول نکنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان هشترود در ادامه با اشاره و استناد تبصره ۲ ماده ۳۰ قانون اظهارداشت: همه علاقه مندان ساکن در هریک از بخشهای شهرستان می توانند در انتخابات شوراهای روستا کاندیدا شوند و بعد از انتخاب به عنوان عضو شورا بر اساس این ماده واحده موردی از بابت محل سکونت نخواهند داشت .

فرماندار شهرستان هشترود با این مهم که توسعه بدون مشارکت فعال مردم بخصوص نخبگان یک منطقه امکان پذیر نیست از همه نخبگان ، فرهیختگان ، دلسوزان و علاقه مندان به توسعه شهرستان دعوت کرد تا در انتخابات شوراهای اسلامی ثبت نام کنند.

وی با تاکید بر رعایت و پایپبندی به چهار رکن اصلی انتخابات یعنی مشارکت ، سلامت ، امنیت و رقابت خاطرنشان کرد: برگزاری یک انتخابات با شکوه و پرشور پشتوانه‌ قوی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه باید با بهره گیری از ظرفیت رسانه‌ها و گروه‌های اجتماعی و اطلاع‌رسانی دقیق و امید آفرینی در جامعه زمینه و بستر انتخاباتی پر شور و آگاهانه با مشارکت حداکثری را در جامعه فراهم نمائیم.

امینیان در پایان بازدید از زحمات و تلاشهای بخشداران و عوامل اجرایی و نظارت انتخابات بخش ها قدردانی نمود.

شایان ذکر است ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری از ساعت هشت صبح روز گذشته دوشنبه ۱۶ فروردین آغاز و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه مورخ۲۲ فروردین (به مدت ۷ روز) ادامه خواهد یافت.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟