برگزاری جلسه هماهنگی جذب مشارکت های مردمی وکمیته پشتیبانی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در هشترود
حجم ویدیو: 5.55M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53

به گزارش رکنا، وی گفت:با توجه به اینکه در روزهای آتی قرنطینه معکوس شروع خواهد شد به همین دلیل به بسته های معیشتی نیاز مبرم پیدا خواهیم کرد پس نیاز است که خیران محترم هرچه تمایل دارند که کمک نمایند به کارگروه طرح شهید بزرگوار قاسمی تحویل نمایند تا از این طریق بتوان در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

انبارته تصریح کرد: افرادی که قصد پرداخت مالیات دارند با کمک اداره امور مالیاتی وبا هماهنگی مراکزی که در امور خیریه انجام وظیفه می نمایند با اطلاع رسانی دقیق مردم را تشویق کنند که اگر کمکی به تهیه بسته های حمایتی ومعیشتی بکنند از جمع کل مالیات آنها کاسته می شود .واداره مالیاتی مبلغ مورد نظر را مشمول مالیاتی فرد به حساب خواهد آورد.

معاون فرماندار هشترود عنوان کرد: شهرداری تا روز سه شنبه مهلت دارد مبلغی که قرار است تحویل شبکه بهداشت ودرمان نماید هرچه سریعتر این مبلغ وبسته ها را در اسرع وقت در اختیار ستاد پشتیبانی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی قرار دهد.تا متولیان امر بتوانند از این بسته ها در موعد مقرر استفاده نمایند‌.

معاون فرماندار هشترود تاکید کرد:کسانی که در مورد تامین هزینه دارو مشکل دارند می توانند با معرفی به هلال احمر از آنجا داروهای خود را تحویل نمایند.

انبارته از اداره فرهنگ وارشاد هشترود خواست که با ایجاد برنامه های متنوع فرهنگی وهنری در فضای مجازی نسبت به تبلیغ طرح شهید سلیمانی اقدام اساسی نماید.

انبارته درادامه به سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد وگفت:اولین ویژگی سردار سلیمانی خدایی بودن، روح و توکل و توسل در قاسم سلیمانی شخصیتی از وی ساخته بود که استفاده از توان غیر فیزیکی را دربرابر تمام توانایی‌های فیزیکی متمایز کرده بود. تمام خصوصیات وی در خدایی بودن و توسل و توکل داشتن به خداوند واهل بیت (ع) بود

انبارته خاطر نشان کرد: دومین ویژگی سردار که علت پیروزی قاطع در نبرد‌ها به شمار می‌رفت دشمن شناسی و نبوغ منحصر به فرد وی بود. که همه اینها نشان از جسارت وشهامت وغیرت مردانگی این سردار دلها بود که علت ان توسل وتوکل روحی این شهید با خدای خود بودآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟