عادی انگاری کرونا در شرایط فعلی خطرناک است

به گزارش رکنا،؛ وی گفت:: ما باید بپذیریم که ویروس کرونا هنوز تمام نشده و در کنار ما است از این رو باید با تغییر سبک زندگی خود و رعایت پروتکل های بهداشتی با این بیماری مقابله کنیم.

انبارته ادامه داد:هر زمانی که حس کنیم که مسأله تمام شده است و مشکلی نیست و از این کرونا هم عبور کردیم و مسأله‌ای نیست که خطرناک باشد، بلافاصله در عادی‌انگاری شروع شود در هفته‌های بعد پیک آغاز می‌شود هم در ابتلا و بعد هم در زمینه مرگ و میر که بسیار خطرناک خواهد بود. گفت آزموده را آزمودن خطاست. دیدیم در این مدت هر وقت ازدحام و تردد زیاد شد و اجتماعات بدون مراعات پروتکل‌های بهداشتی زیاد شد، بلافاصله با پیک مواجه شدیم

انبارته در بخش دیگری سخنان خود به نظارت سختیگرانه کمیته نظارت اشاره کرد وافزود:لازم است تمامی همکاران در اتاق‌های اصناف و اداره صمت ، استراتژی‌ سختگیرانه‌تری در رعایت شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی اعمال کنند و نسبت دستورالعمل مربوط به شاغلان واحدهای صنفی و همچنین آنچه مربوط به مشتریان است تذکرات جدی‌تری صورت پذیرد. اصناف قطعاً با جدیت بیشتری مصوبات اخیر ستاد ملی کرونا را اجرا خواهند کرد و البته از تمامی اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی شهرستان تقاضا داریم مجموعه‌ جدی‌تری از سیاست‌های حمایتی و تشویقی در قالب تقدیر و تشکر از واحدهای صنفی که تلاش شایسته‌ای در رعایت پروتکل‌ها داشته‌اند و همچنین سیاست‌های جریمه‌ای و تنبیهی برای واحدهای متخلف در نظر گرفته و با همکاری بازرسان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و مراکز بهداشت، بازرسان اصناف نظارت سنگین‌تری بر واحدهای صنفی صورت دهند.

معاون فرماندار هشترود تاکید کرد:مسئولیت اجتماعی یک چارچوب و محدوده اخلاقی است که در آن وظایف مختلفی که تمامی آن ها دارای منافع برای جامعه هستند، بر عهده فرد، سازمان و یا نهادی خاص گذاشته می شود. این مفهوم به صورت دقیق تر به معنای انجام وظایف فردی به وسیله تک تک افراد جامعه است که انجام این وظایف باعث می شود تا تعادل مناسبی بین اکوسیستم و اقتصاد جامعه برقرار شود. استفاده از لفظ وظیفه نشان می دهد که هر فرد در حالت عادی باید به این وظایف واقف بوده و نقش خود را در حفظ این تعادل به صورت مشخص پذیرفته و ایفا کند.

انبارته در آخر خاطر نشان کرد: راه مقابله با ویروس کرونا و شکست آن این است که با یک وحدت رویه با این بلیه مقابله کرده و ویروس منحوس را به زانو درآورند. تمام نیروها وگروههایی که در امر مبارزه با این بیماری هستند باید با همدلی وانسجام در کنار یکدیگر و با همراهی مردم و تبعیت از پروتکل های بهداشتی که اعلام می شود، تلاش کنند تا انتشار این ویروس به حداقل برسد زیرا هنوز داروی موثری برای این ویروس شناخته نشده است اما می توانیم با رعایت پروتکل های بهداشتی انتقال این بیماری را به حداقل برسانیم تا این بلیه از جامعه اسلامی رخت بربندد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟