کسب مقام‌اول اداره ورزش وجوانان شهرستان هشترود در استان آذربایجانشرقی نتیجه تلاش همه ورزشکاران است

به گزارش رکنا، امینیان ادامه داد :انتقاد ها باید سازنده باشد چون انتقاد سازنده می تواند نواقص ومشکلات را به راحتی حل کند درست است مشکلاتی در بخش ورزش شهرستان هست ولی با تلاش وهمت مسئولان امور ورزش ورؤسای هیات ها وخود ورزشکاران انشالله این نواقصات را نیز هرچه سریعتر برطرف می نماییم.

فرماندار هشترود تاکید کرد:جامعه را مردم جامعه درست می کنند وغیر از اهل خود یک جامعه هیچ کس نمی تواند جامعه را به راهی هدایت کند که دلخواه افراد باشد.واگر با جامعه مطابقت نداشته باشیم قطعا شکست خواهیم خورد وباید ورزشکاران نیز هدف وجایگاه خود را بشناسند چون کشورهایی که توسعه یافته اند ورزش نیز در آن کشورها پیشرفت کرده است.

نماینده عالی دولت در هشترود ادامه داد:فرهنگ حاکم بر مردم متأثر از عوامل مختلف اجتماعی است. این عوامل می توانند باورها، نگرش ها و عملکردها را تحت تأثیر خود قرار دهند. یکی از این عوامل ورزش می باشد. فعالیت ها و جشنواره های ورزشی، نمودی از سازمان اجتماعی اند و به عنوان یکی از عوامل موثر در شکل گیری سیاست ها و مناسبات داخلی و خارجی می تواند کارکردهای متعدد اجتماعی، فرهنگی و ارتباطی داشته و تاثیرات و تحولات زیادی را برجای بگذارد

امینیان در آخر به رابطه ورزش وبیماری ها اشاره کرد وگفت:ورزش باعث کاهش فشار خون و کلسترول بد می‌شود و احتمال مسدود شدن شریان‌ها را از بین می‌برد. با ورزش حساسیت بدن به انسولین افزایش پیدا می‌کند و منجر به بهبود دیابت می‌شود. یکی از اثرات ورزش منظم کاهش وزن است که خود کلید حل بسیاری از بیماری هاست. در بیشتر اسناد پزشکی پیاده روی روزانه به مدت 30 دقیقه برای تناسب اندام توصیه شده است و نیازی به حرکات سخت ورزشی نیست.

کلنگ‌ زنی یک سالن ورزشی در روستای ذوالبین‌ نیز که در چند روز آتی کلنگ زنی خواهد شد خبر خوشی بود که فرماندار هشترود به اهالی این روستا مژده داد وگفت: که به کمک نماینده مردم هشترود وچاراویماق در دیداری که با مسئولان نوسازی مدارس کل کشور داشتیم قول مساعد دادند که کلنگ ساخت این سالن در اسرع وقت در این روستا به زمین زده شود وکار ساختش نیز آغاز گردد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟