طرح جبرانی وزارت آموزش و پرورش برای جبران خلاء آموزشی؛ کلاس‌های یک‌ماهه در کنار فعالیت‌های ورزشی
تبلیغات

به گزارش رکنا گروه آموزش‌وپرورش: «کلاس‌های جبرانی یک‌ماهه برای دوره ابتدایی و متوسطه طراحی شده است» این را وزیر آموزش‌وپرورش علیرضا کاظمی می‌گوید. این در حالی است که به گفته کارشناسان، آموزش در فضای مجازی از کیفیت بالا برخوردار نیست.

 دانش‌آموزان در سال تحصیلی جاری از اسفند تا خرداد به صورت مجازی آموزش دیدند و قبل از آن هم به دلایلی چون آلودگی هوا، ناترازی انرژی و بارش برف باز هم روزهایی را در کلاس مجازی سپری کردند.

وزارت آموزش‌وپرورش در این راستا برنامه‌های جبرانی برای دانش‌آموزان پیش‌بینی کرده است که به گفته کاظمی، پایگاه‌های ورزشی و تربیتی نیز در کنار پایگاه‌های آموزشی فعال می‌شوند.

 

پایان خبر / رکنا / کدخبر 1227572
  • آغاز عصر صندوق‌ های ارزی در بورس کشور؛ صدور مجوز نخستین صندوق‌ های با درآمد ثابت ارزی + فیلم

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات