علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش، از طراحی برنامههای جبرانی یکماهه برای دانشآموزان دورههای ابتدایی و متوسطه خبر داد. این طرح که شامل فعالسازی پایگاههای ورزشی و تربیتی در کنار کلاسها است، در…