نیلوفر رجایی‌فر بازیگر سریال کلینیک رویا : دلم می‌خواهد ازدواج کنم / ازدواج خیلی خوبه اما کسی نیست!
تبلیغات

 بخش‌هایی از گفتگوی نیلوفر رجایی‌فر بازیگر نقش الیزابت در فصل پنجم سریال پایتخت مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش الیزابت در فصل پنجم سریال پایتخت در گفتگو با برنامه اثر پروانه‌ای گفت: «ازدواج خیلی خوب و خفن است، من هم دوست دارم و دلم می‌خواهد اما فعلا کسی نیست ایشاله که برای من هم پیش بیاید…» 

 

پایان خبر / رکنا / کدخبر 1216510

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات