پرسش و پاسخ

ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • دیگر خودم را دوست ندارم

    دختری هستم ۱۸ ساله حدودا ۵ سال است که به همه چیز بی‌میل هستم و اصلا علاقه‌ای به چیزی ندارم. حس می‌کنم دنیا به شدت پوچ است و خیلی به خودکشی و مرگ فکر می‌کنم. جوری شده که حتی به مردن علاقه پیدا کرده‌ام و از خونه بیرون نمی‌روم و بیشتر تایم را در خانه می‌گذرانم. از شدت غمی که حتی نمی‌دانم چیست عذاب می‌کشم. حس می‌کنم شدیدا افسرده هستم این بی‌علاقگی فکر به خودکشی و مرگ دوست نداشتن خودم و امید نداشتن به آینده بی‌قرارم و ناراحتی که دارم انگار اصلا از بین نمی‌رود. نمی‌توانم درست تصمیم بگیرم و همیشه فکرم همه جا هست. احساس تنهایی شدید و بی‌کسی دارم حتی به شدت زیاد هم ‌می‌خوابم شاید در روز ۱۳ ساعت حتی. به نظرتان احتیاج به روانشناس دارم؟ چیکار باید بکنم؟

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۲:۳۳:۵۹
  • شوهرم بددهان است و به من زخم زبان می‌زند

    متاسفانه همسرم بددهان است مرتب فحش و ناسزا می گوید و سر کوچکترین چیز دعوا راه می اندازد. هرچه نصیحت کردم فایده ندارد. شش خواهر یکی از دیگری بدتر هستند. خسته شده ام و تصمیم به طلاق دارم. لطفا راهنمایی کنید. حاضر نیست به روانشناس برود مرتب هم زخم زبان می‌زند.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۱:۲۹:۱۸
  • شوهرم بیش از حد به خانواده اش وابسته است

    شوهرم بشدت به خانواده‌اش وابسته است. با اینكه هنوز چند ماهی از ازدواج‌مان نمی‌گذرد ولی اصرار می‌كند كه روزها را كنار خانواده‌اش سپری كنیم. او به قدری به خانواده‌اش وابسته است كه نمی‌تواند برای چند روز از آنها جدا بماند و این موضوع من را نگران و ناراحت كرده است. می‌خواستم بدانم دلیل این رفتارهای او چیست؟

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۰:۳۷:۴۳
  • باید با دوقلوها مثل هم رفتار کرد؟

    فرزندانم دوقلو هستند، نمی‌دانم آیا انتخاب لباس یكسان و رفتارهای یكسان با دوقلوهایم كار درستی است یا خیر؟ چگونه می‌توانم با دوقلوهایم به درستی رفتار كنم؟

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۰:۳۴:۴۹
  • دخترم با ما مشورت نمی‌کند

    دخترم نوجوان است. او به حرف‌های من و پدرش گوش نمی‌كند و تنها خودش می‌خواهد در مسائل مربوطه تصمیم‌گیری كند. این موضوع من و پدرش را بسیار عصبی و نگران كرده است. چگونه باید با او رفتار كنیم؟

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۰:۳۲:۵۶