پرسش و پاسخ

ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • حکم ازدواج دختر با پسر نامادری از شوهر قبلی چیست؟

    اگر مردی از همسر اولش دختری داشته باشد و بعد از اینكه همسر دوم را اختیار می‌كند آن زن پسری داشته باشد كه از شوهر اولش است آیا دختر این مرد با پسر این خانم كه حالا به نوعی فرزند این مرد به حساب می‌آید می‌تواند ازدواج كند؟

    دسته بندی: حقوقی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ ۰۰:۱۸:۵۲
  • مرد میتواند با خواهر عروسش ازدواج کند؟

    اگر مردی همسرش را طلاق داده و یا فوت كرده ولی در حال حاضر زنی ندارد و از طرف دیگر پسر او ازدواج كرده آیا با خواهر عروسش می‌تواند ازدواج كند؟

    دسته بندی: حقوقی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ ۰۰:۱۵:۴۲
  • بعد از ازدواج مجدد فهمیدم شوهر اولم زنده است

    اگر خانمی همسرش به سفر خارج از كشور رفته باشد و بعد از مدتی به او اطلاع داده‌اند كه وی فوت كرده و حتی جنازه‌ای هم تحویل او داده‌اند و بعد از این ماجرا زن با مرد دیگری ازدواج می‌كند و بعد از مدتی همسرش برمی‌گردد و مشخص می‌شود كه او زنده است و فوت نكرده به چگونه است؟

    دسته بندی: حقوقی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ ۰۰:۱۲:۵۰
  • نمیدانستم مالی که خرج میکنم برای خودم نیست

    هرگاه کسی مالی را پیدا کند و گمان برد که مال خودش است و در بعضی موارد از آن مال خرج کرده باشد . بعد متوجه شود که صاحب مال کسی دیگر است چه باید بکند؟

    دسته بندی: حقوقی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ ۲۲:۵۳:۲۷
  • از بخشیدن مهریه ام پشیمانم

    اگر خانمی مهریه خودش را زبانی بخشیده باشد به خاطر این که دارد زندگی می کند ولی به دلایلی پشیمان شده باشد آیا می تواند مهریه بگیرد یا نه؟

    دسته بندی: حقوقی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ ۲۲:۴۹:۰۹