پرسش و پاسخ

ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • همراه اول به علت بدهی سیمکارتم را برای فروش گذاشته است

    سیم کارت همراه اول من بدهکار بودم بعد از مدتی گذاشته برای فروش الان من باید به چه شکلی اقدام کنم؟

    دسته بندی: حقوقی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ ۲۰:۳۲:۱۰
  • برادرانم سهم خانه پدری من را نمی دهند

    پدرم ۳ سال است فوت شده خانه پدریم سه طبقه است که سه دانگ آن به نام مادرم است و در دو طبقه آن برادرانم زندگی میکنند. من سهم ارث را میخوام و منزل را نمیفرشند. من باید چگونه اقدام به سهم ارث کنم؟

    دسته بندی: حقوقی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ ۲۰:۲۸:۵۰
  • از کجا بفهمیم کسی واقعا در زندان است یا نه؟

    مدت 15 سال پیش شخصی به جرم فروش مال غیرمحکوم شده و به زندان رفته برای رد مال در این مدت هرگاه به دادگاه مراجعه میکنم میگویند زندان است ولی هیچوقت برای رضایت مراجعه یا حتی تماس هم نگرفته آیا ممکن است؟ لطفا راهنمایی بفرمایید چکار کنم. چطور بفهمم واقعا زندان است؟

    دسته بندی: حقوقی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ ۲۰:۲۵:۵۵
  • بعد از فوت زن خانواده اش میتوانند طلب مهریه کنند؟

    سال۸۴ در یک سانحه رانندگی همسرم را از دست دادم بعد از مدتی اختلافاتی با خانواده همسرم پیدا کردم و آنها مدعی درخواست مهریه دخترشان شدند که با وساطت آشنایان از گرفتن مهریه منصرف شدند الان هیچ ارتباطی با هم نداریم ولی هر زمان تغییری در زندگی من مشاهده میکنند (خرید ماشین، تعویض ماشین، خرید خانه و...) دوباره بحث مهریه را مطرح میکنند. آیا برای همیشه این حق (درخواست مهریه) برای والدین و خانواده مرحومه محفوظ است؟

    دسته بندی: حقوقی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ ۲۰:۲۳:۰۱
  • بعد از تغییر نام خانوادگی همه مدارک باید عوض شود؟

    پسرم قصد دارد نام خانوادگی خود را تغییر دهد. در صورت تغییر نام خانوادگی با توجه به اینکه قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارد مدارک تحصیلی قبلی او مانند کارشناسی و کارشناسی ارشد با نام خانوادگی قبلی و همچنین گذرنامه و کارت ملی او با نام خانوادگی قبلی بایستی چه اقدامی انجام دهد که در خارج با مشکل مواجه نشود. لطفا راهنمائی بفرمائید.

    دسته بندی: حقوقی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ ۲۰:۱۹:۴۲