فیلم فجیع قتل زن خیانتکار در بابلسر  / مرد غیرتی به مرد هوسران هم رحم نکرد

چندی قبل مرد جوانی به رفتار‌های همسرش مشکوک شد.  مرد جوان وقتی به زنش اعتراض می‌کرد او مدعی می‌شد که رفتار اشتباهی نو کار اشتباهی ندارد.

به گزارش رکنا، مرد ۳۰ ساله، اما به حرف‌های همسرش را جدی نگرفت تا اینکه عصر جمعه وقتی همسرش قصد خروج از خانه را  داشت او را تعقیب کرد. زن جوان وارد یک مجتمع مسکونی شد و مرد هم به انتظار او ماند و با هر ترفندی بود وارد ساختمان شده و به انتظار آمدن همسرش کمین کرد. 

جزئیات فیلم هولناک همسرکشی در بابلسر

ساعتی بعد وقتی زن جوان با مرد غریبه به داخل پارکینگ آمدند، همسر او بدون هیچ حرف به سمت آن‌ها حمله کرده و با چاقو ابتدا یک ضربه به همسرش می‌زند. مرد غریبه که شاهد صحنه بود به سمت مرد چاقو به دست آمد، اما او هم در جریان درگیری مجروح شد.  

مرد خشمگین بدون توجه به التماس‌ها به سمت همسرش رفته و با ۴ ضربه چاقو به گردن و سرش او را مجروح و بلافاصله از پارکینگ فرار می‌کند.  

قاتل شکاک زنش را در پارکینگ کشت

با اعلام موضوع به اورژانس و پلیس مشخص شد زن جوان جان خود را از  دست داده و مرد غریبه هم مجروح شده که با انتقال به بیمارستان از مرگ نجات یافت.  با شناسایی هویت قاتل تیم‌های جنایی پلیس تحقیقات خود را آغاز کردند و موفق شدند قاتل فراری را دستگیر کنند.

مرد همسرکش در بازجویی‌های اولیه به قتل همسرش اعتراف کرد. تحقیقات بیشتر در این رابطه ادامه دارد.

کدخبر: 748994 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟