حجم ویدیو: 4.68M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26

فیلم پربازدید از خودکشی مجری زن تلویزیون

این پزشک Doctor میانسال از خرداد سال گذشته به اتهام قتل Murder پدرش بازداشت شده بود. خواهر وی که موضوع را به پلیس Police گزارش داد در تشریح ماجرا گفت: «روز حادثه Incident در تماس همسایه‌ها دریافتم برادرم در جریان یک درگیری شدید پدرم را زده است، خودم را خیلی سریع به بیمارستان رساندم. پدرم که هنوز نیمه جانی داشت به من گفت که کامران –برادرم- او را با بطری زده است.

این در حالی بود که پدرم همه زندگی‌اش را به پای برادرم ریخت و او را برای تحصیل به خارج از کشور فرستاد، حتی اموالش را به نام برادرم زد. اما او به جای تمام محبت‌های پدرم، این‌طور جوابش را داد. برادرم مدتی قبل با زن جوانی به نام میترا عقد موقت کرده بود. از آنجا که پدرم همه اموالش را در اختیار کامران قرار داده بود به ناچار با او زندگی می‌کرد. اما انگار میترا به برادرم گفته بود که نمی‌تواند حضور پدرم را در خانه تحمل کند و از کامران خواسته بود پدرم را بیرون کند. کامران هم به پدرم گفته بود یا خانه را ترک کند، یا اینکه تمام سکه‌ها و پول‌های نقدش را در اختیار او قرار دهد تا اجازه ماندن در خانه را داشته باشد. اما پدرم قبول نکرده و سر همین موضوع باهم درگیر شده بودند که کامران با بطری پدرم را هدف قرار داده بود.»
به این ترتیب پرونده در دادسرای ونک مورد رسیدگی قرار گرفت اما مظنون پرونده که جراح ارتوپد بود منکر درگیری فیزیکی با پدرش شد. تحقیقات این پرونده ادامه داشت تا اینکه مدتی بعد پیرمرد روی تخت بیمارستان جان باخت.
با مرگ پیرمرد موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد و تحقیقات در این خصوص از سوی بازپرس جنایی ادامه یافت.
در حالی که پسر جوان به جرم Crime قتل پدرش محکوم به قصاص بود دوخواهرش با حضور در دادسرای جنایی تهران از قصاص برادرشان گذشت کردند.با رضایت اولیای دم، جراح ارتوپد با وثیقه از زندان Prison آزاد شد اما چند روز قبل وی به خاطر عذاب وجدان در ویلایش در شمال کشور به زندگی‌اش پایان داد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پیشنهاد رشوه ۲۵ بنز به مدیران آموزش و پرورش

نقشه زن موقت برای برج ساز مشهور تهرانی / او مرا باردار کرد و ناپدید شد !+ عکس

غذایی مقوی برای مدرسه ای ها+دستور پخت

سرنوشت تلخ عروس 12 ساله زاهدان / افشین نمی آمد و من عروس پدر شوهرم بودم!

نوشیدنی شگفت انگیز بعد از جراحی زیبایی

حضور معاون رئیس جمهور در مجلس رقص دختران چینی با لباس های بدن نما! + عکس

تجاوز وحشیانه 3 پسر به دختر دانش آموز 15 ساله + عکس

رقص یک مرد با چادر در صحنه سرقت بزرگ!+فیلم

ترامپ مرد ایده آلی برای همخوابی با یک زن نیست ! + عکس

تجاوز پدر به دختر 13 ساله اش / در مسافرخانه ای در تهران رخ داد + عکس

تجاوز پدربزرگ 90 ساله به نوه 13 ساله اش / وقتی خواب بود سراغش رفتم و ...+عکس

 

کدخبر: 423591 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟