رونمایی از گزینه جدید هدایت  منچستریونایتد

به گزارش رکنا، سران منچستریونایتد، روبن آموریم سرمربی موفق اسپورتینگ با عملکرد خوبی که داشت، توانست اسپورتینگ را در لیگ اسکاتلند به مقام قهرمانی و در لیگ قهرمانان هم به مرحله حذفی برساند.

اکنون با این کارنامه موفق، سران منچستریونایتد، روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ لیسبون را به عنوان یک هدف مشخص و طولانی مدت برای خود تعیین کرده‌اند.

اگر چه شیاطین سرخ تلاش خواهند کرد تا مائوریسیو پوچتینو را برای تابستان به اولدترافورد بیاورند زیرا از نظر آنها این مربی آرژانتینی بهترین گزینه برای جانشینی رالف رانگنیک در این تیم است.

با این حال، اگر نتوانند شرایط را برای حضور پوچتینو در تئاتر رویاها(اولدترافورد) فراهم کنند، می‌توانند به فکر مذاکره با آموریم باشند تا زمینه را برای انتقالش به اولدترافورد ایجاد کنند.

آموریم همچنین در این فصل عملکرد خوبی با تیم پرتغالی داشته است و پس از 13 سال هم با شکست دادن بروسیا دورتموند در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان، آنها را به مرحله حذفی رساند.

در نتیجه، منچستریونایتد ممکن است برای جدا کردن آموریم از اسپورتینگ که سال گذشته غرامت 8.4 میلیون پوند برای جذب او از براگا پرداخت کرد، را با مشکل روبرو  کند.

او در ماه مارس قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا کرد که بند فسخ او را از 16.8 میلیون پوند به 25.2 میلیون پوند افزایش داده است.

او از زمان حضورش به عنوان سرمربی در اسپورتینگ، در مجموع 54 برد از 73 بازی به دست آورده است که نشان‌دهنده آمار فوق العاده او در این تیم پرتغالی است.

کدخبر: 746461 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟