بازیکن جوان استقلال در آستانه انتقال قرضی

هدایت استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده فرهاد مجیدی است. در پایان هفته دوازدهم استقلال با 28 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. استقلال  در هفته دوازدهم مقابل فولاد خوزستان پیروز شد. استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک از سد مس رفسنجان عبور کرد.

به گزارش رکنا ورزشی، «فردین رابط» در یکم آبان ماه سال جاری، استقلال قرارداد 5 ساله امضا کرد. او در نیم فصل دوم گذشته به صورت قرضی راهی نفت مسجد سلیمان شد، اما در ابتدای فصل جاری دوباره به استقلال بازگشت. گفته می شود با توجه به رابطه ای خوبی که این بازیکن با وریا غفوری دارد، سرمربی استقلال بازیکن کردستانی را حفظ کرده است.

 از آنجایی که رابط فرصت زیادی برای حضور در ترکیب استقلال پیدا نمی‌کند بحث جدایی‌اش از جمع آبی‌ها شنیده شده است. این درحالی است که رابط تحت قرارداد باشگاه استقلال است. در فصل گذشته به‌عنوان بازیکن قرضی راهی نفت مسجدسلیمان شده است. اما شنیده می‌شود، که باشگاه استقلال قصد دارد این بازیکن را دوباره به صورت قرضی به تیم‌های دیگر لیگ برتری بدهد.

این در شرایطی است که فرهاد مجیدی قبل‌تر اشاره کرده بود، که برای تقویت تیم خود برای نیم‌فصل دوم به دنبال جذب بازیکنان خارجی باکیفیت است که با این وضع طبیعی به نظر می‌رسد، که مجیدی بخواهد لیست تیمش را برای جذب بازیکنان جدید خالی کند.

حال باید دید که مجیدی در نهایت چه برنامه‌ای برای استقلال در نیم فصل دوم خواهد داشت.

*جهت مشاهده اخبار لحظه ای ورزشی رکنا، کانال تلگرام رکنا ورزشی و صفحه اینستاگرام رکنا ورزشی را دنبال کنید.

کدخبر: 760685 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟