صدرنشینی استقلال با چاشنی خوش‌شانسی

هدایت استقلال به عهده فرهاد مجیدی است. استقلال در حال حاضر با 32 امتیاز در لیگ برتر قرار دارد. استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر با نتیجه 3 بر 2 از سد مس رفسنجان عبور کرد. استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر مهمان نفت مسجد سلیمان است. 

به گزارش رکنا، تیم فوتبال استقلال روز گذشته در هفته چهاردهم لیگ برتر موفق شد مس رفسنجان را با نتیجه 3 بر 2 از پیش رو بردارد. با توجه به تساوی پرسپولیس درمشهد، آبی‌ها اختلاف خود را با این تیم به عدد 3 رساندند تا با خیال راحت صدرنشین باقی بمانند. 

اما پیروزی و صدرنشینی استقلال در حالی رقم خورد که بازهم مثل هفته‌های گذشته تیم مجیدی اقتصادی در میدان حاضر می شود. نتوانست موقعیت چندان خطرناکی را روی دروازه حریف خلق کند.

 از این 3 گل، 2 گل آبی‌ها از  روی نقطه پنالتی و از بخت خوب استقلال در روز درخشش «کوین یامگا» رقم خورد. بازیکن خارجی آبی‌ها که با وجود گلزنی در دیدارهای قبلی به این دلیل که در جریان بازی برای تیمش مثمرثمر نیست بارها مورد انتقاد قرار گرفته بود، در این بازی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و علاوه بر اینکه 2 گل برای تیمش به ثمر رساند، در جریان بازی نیز بارها خط دفاعی مس را آزار داد. روی گل سوم هم اشتباه فاحش مدافع مس رفسنجان تاثیر زیادی داشت.

با این حال عدم وجود تاکتیک و شرح وظایف مشخص بازیکنان استقلال نکته‌ای بوده، که بارها مورد توجه کارشناسان و پیشکسوتان این تیم واقع شده است. حتی «وریا غفوری» کاپیتان آبی‌ها هم بعد از دیدار روزگذشته تیمش مقابل مس رفسنجان، با حضور در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به این موضوع گفت: تیم رفته رفته روند بهتری می‌گیرد و اعتماد به نفس آن بالاتر می رود. در نیم فصل دوم شرایط تیم بهتر می شود. 

با این وضع باید دید که «فرهاد مجیدی» در نیم فصل دوم چه فکری برای رفع معضل تاکتیکی تیمش خواهد کرد.

کدخبر: 760287 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟