همزمان با چالش حذف از آسیا؛ صعود استقلال و پرسپولیس در جهان

هدایت استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده فرهاد مجیدی است. در پایان هفته یازدهم استقلال با 25 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. استقلال شب گذشته در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل پدیده قعر جدولی به پیروزی سه بر صفر دست یافت. استقلال در هفته دوازدهم به مصاف فولاد خوزستان باید برود.

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی است. پرسپولیس با 11بازی و 22 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن با نتیجه 2 بر صفربه برتری رسید. پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهد رفت.

بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که  از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس با ۱۶۱۰ امتیاز و بدون تغییر نسبت به رده بندی هفته گذشته در رتبه نخست باشگاه‌های ایران و پنجم قاره کهن باقی ماند و با ۲ پله صعود نسبت به رده بندی هفته گذشته به رتبه ۱۰۳ جهان رسید.

تیم فوتبال استقلال با ۱۵۴۵ امتیاز و بدون تغییر نسبت به رده بندی هفته قبل در رتبه دوم باشگاهی ایران باقی ماند. شاگردان فرهاد مجیدی با یک پله صعود نسبت به رده بندی هفته گذشته در جایگاه ۸ آسیا و با ۱۳ پله صعود در رتبه ۲۰۰ جهان قرار گرفتند.

 

کدخبر: 756126 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟