فریبا: حذف سرخابی‌ها برای فوتبال ما اتفاق بدی است

هدایت استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده فرهاد مجیدی است. در پایان هفته دوازدهم استقلال با 28 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. استقلال  در هفته دوازدهم مقابل فولاد خوزستان پیروز شد. استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک از سد مس رفسنجان عبور کرد.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا در خصوص رویارویی استقلال و مس رفسنجان اظهار داشت: انتظار می‌رفت که این دیدار جزو زیباترین مسابقات لیگ باشد و این اتفاق هم افتاد چرا که هر دو تیم تاکتیکی هستند به خصوص تیم ربیعی که دو آنالیزور بسیار قوی دارد. در استقلال هم شاهد تغییرات سیستم در حین بازی بودیم که موثر واقع شد. در مجموع بازی خوبی بود بازی سرعتی با موقعیت های زیاد روی دروازه ها دو تیم را شاهد بودیم. 

وی افزود: اگر حسین‌زاده و سلمانی بیشتر دقت می کردند شاید تعداد گل‌ها بیشتر می‌شد؛ مس هم چند موقعیت داشت که حسینی توانست به خوبی توپ‌ها را مهار کند‌. خدا را شکر که ۳ امتیاز مهم این بازی را گرفتیم. تیم در صدر جدول است و به تدریج بازی‌های زیبایی را هم ارائه می‌دهند تعداد گل‌ها هم بیشتر شده و فکر می‌کنم جایگاه ما نشان می‌دهد که باید از این تیم راضی باشیم.

فریبا در رابطه با حذف 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: فوتبال ما رنکینگ یک آسیا است و دو تیم داریم که یکی از آن‌ها دو ستاره گرفته و دیگری دو بار به فینال رفته است حذف سرخابی‌ها برای فوتبال ما اتفاق بدی است! البته این مسئله فقط مختص فوتبال ما نبوده و نزدیک به ۱۶۰ تیم دیگر هم این گرفتاری را داشته‌اند. هدف همه بازیکنان این است که بروند در دیدارهای آسیایی شرکت کنند تا دیده و ترانسفر شوند! که متاسفانه این انگیزه از بین رفت. ظاهرا یک مهلت چند روزه هم ای اف سی داده است که امیدوارم در این فرصت بتوانند اقدامات مثبتی انجام دهند با وجود اینکه احتمال تغییر رأی بسیار کم است اما همیشه امید وجود دارد! ای اف سی دنبال حذف تیم‌های درجه یک کشورها نیست بلکه دنبال این است شرایط آنان را به شرایط خواسته شده خود برساند.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت:  معتقدم چند سال اخیر تیم های ما نتایج خوبی در رقابت های آسیایی نگرفته اند؛ اما باید بدانیم که این یک جدال نابرابر بوده است! تیم های عربستانی به جهت سخت افزاری، مالی و.. اصلا قابل قیاس با تیم‌های ما نیستند. یک بازیکن آنان مقابل با بودجه کل باشگاه ماست. با حذف از این رقابت‌ها تیم‌های ما به جهت مالی هم خیلی آسیب می‌بینند چرا که تیم های شرکت کننده اگر به مراحل بالا برسند پاداش خوبی از ای اف سی می‌گیرند و این می‌تواند کمک حال باشگاه‌ها باشد. در هر صورت ما باید طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا عمل کنیم و اگر شرایط را فراهم نکنیم حتی سال آینده هم نمی‌توانیم در این رقابت‌ها شرکت کنیم!

انتهای پیام/

کدخبر: 760452 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟