آذری: رکورد مهم نیست جام مهم است
حجم ویدیو: 10.75M | مدت زمان ویدیو: 00:01:15

هدایت استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده فرهاد مجیدی است. در پایان هفته یازدهم استقلال با 25 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. استقلال شب گذشته در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل پدیده قعر جدولی به پیروزی سه بر صفر دست یافت. استقلال در هفته دوازدهم به مصاف فولاد خوزستان باید برود.

به گزارش رکنا ورزشی، رضا آذری در جمع خبرنگاران پس از برتری تیم خود استقلال مقابل فولادخوزستان اظهار داشت: یک مدت دور از میادین بودم؛ اما هر چه بود با کمک فرهاد مجیدی روز به روز شرایطم در حال بهتر شدن است. مطمئنم روز به روز بهتر هم می‌شوم تا ان‌شاءالله آخر فصل برای طرفداران عزیز استقلال قهرمانی را رقم بزنیم.

وی درباره رکورد دوازده بازی بدون شکست استقلال در لیگ گفت: فرهادمجیدی همیشه می‌گوید رکورد اصلاً مهم نیست زیرا آخر فصل هر تیمی که جام را ببرد بالا قهرمان است. به این رکوردها جایزه‌ای تعلق نمی‌گیرد.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد در طول فصل بازی‌های بیشتری به میدان برود یا خیر، پاسخ داد: بازیکنانی که بازی می‌کنند فرهاد مجیدی در تمرینات خیلی نگاه ویژه به آنها دارد. البته هر کسی که تمرین بیشتر زحمت بکشد باز همه چیز به نظر کادرفنی بستگی دارد. اما خداراشکر مدت‌ها بود چنین تیم همدلی نداشتیم اما به لطف فرهاد مجیدی و بزرگان تیم، اکنون یک تیم همدل هستیم و امیدوارم آخر فصل مطئمن هستم قهرمان خواهیم شد.

انتهای پیام/

کدخبر: 756844 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟