واکنش رئیس کمیته استیناف به حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا
حجم ویدیو: 11.13M | مدت زمان ویدیو: 00:01:31

لیگ قهرمانان آسیا با نام رسمی ای‌اف‌سی چمپیونز لیگ، یک رقابت سالانهٔ فوتبال باشگاهی قاره‌ای است. لیگ قهرمانان آسیا توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) برگزار می‌شود. لیگ قهرمانان آسیا از سال ۱۹۶۷ و با نام جام باشگاه‌های آسیا آغاز گردید. لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۰۳−۲۰۰۲ با الگوبرداری از لیگ قهرمانان اروپا به لیگ قهرمانان آسیا تغییر نام داد.

به گزارش رکنا، «داریوش مصطفوی» رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال در خصوص آخرین وضعیت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهاراتی داشت که در زیر می خوانید:

*دولت نمی‌خواهد مالکیت مشترک سرخابی ها حل شود. AFC درباره گل‌گهر اشتباه کرد.

*فدراسیون بیشترین همکاری را با باشگاه ها به ویژه پرسپولیس و استقلال انجام داد؛ حتی در جلسه اخیری که داشتیم، خود عزیزی خادم متقبل هزینه سفر آنها به مسابقات آسیایی شد‌.

*کار کمیته بدوی و استیناف آن است که تمام اطلاعاتی که کنفدراسیون به آنها داده، در اختیار باشگاه ها بگذارند. دو مطلب وجود دارد و آن هم کم کاری باشگاه ها و کل دولت است‌.

*باید فردا جلسه بگذاریم و آن چیزهایی که واقعیت است را بگوییم. ما دو حریف داخلی و خارجی داریم. کنفدراسیون حریف ما نیست و کمک ما است اما مانع ما ارائه برخی اطلاعات غلط است.

کدخبر: 754565 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟