علیخانی: شهرداری تهران پاسخ مکاتبات شورا را نمی دهد

در واپسین روزهای این دوره از مدیریت شهرداری تهران، رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تاکید کرد که شهرداری تهران به مکاتبات نظارتی شورا پاسخگو نیست. او تصریح کرد که شهرداری تهران برخی مکاتبات او درباره املاک در اختیار اشخاص حقوقی را بدون جواب گذاشته است. علیخانی از شهرداری تهران خواست که در این روزهای آخر نسبت به مکاتبات اعضای شورای شهر پاسخگو باشد. شهرداری تهران در نیمه دوم شهریور به شهردار بعدی واگذار خواهد شد.

به گزارش رکنا، محمد علیخانی، رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در جریان سیصدو سیزدهمین جلسه شورا طی تذکری به شهردار تهران گفت: تذکر بنده در رابطه با عدم پاسخگویی به مکاتبات مربوط به وظایف نظارتی اعضای شورای اسلامی شهر تهران است.

وی افزود: با عنایت به مفاد بند 3 و 8 ماده 80 قانون شوراها و اصلاحات بعدی مبنی بر وظایف نظارتی اعضای شورا بر حسن اجرای مصوبات و حسن اداره و حفظ سرمایه ها توسط شهرداری ها بدین وسیله  به شهرداری تهران بابت عدم پاسخگویی به مکاتبات نظارتی شورا تذکر داده می شود.

محمد علیخانی ادامه داد: برای نمونه پیگیری های متعددی توسط اینجانب بابت رسیدگی به موضوع یکی از املاک در اختیار شخص حقوقی مطابق تبصره 6 ماده 55 قانون شهرداری ها طی  نامه ی 161.225 داده شد که با وجود پیگیری های صورت گرفه متاسفانه پاسخی تا کنون واصل نگردیده  است که حاکی از قصور در حفظ سرمایه شهردار است.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا تاکید کرد: بدین وسیله به شهردار تهران تذکر می دهم تا آخرین روز مسئولیت نسبت به انجام وظایف خود پاسخگو باشند.

کدخبر: 707615 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟