عضو شورای شهر به شهردار تهران تذکر داد

عضو شورای شهر تهران به شهردار تهران بابت تحویل ندادن اساسنامه صندوق بازنشستگی کشوری تذکر داد.

حسن رسولی در جریان جلسه 306 شورای شهر تهران به شهردار تهران تذکر داد.

به گزارش رکنا، سید حسن رسولی روز سه‌شنبه در جریان سیصد و ششمین جلسه شورا، با ارایه تذکر به شهردار تهران ، افزود: پیش از این نیز تذکری مبنی بر تسریع در ارسال لایحه وظایف شرکت ها و سازمانهای شهرداری تهران به شهردار ارائه کرده‌ام.

وی گفت: با عنایت به تبصره ۳ لایحه ادغام ۲ معاونت برنامه‌ریزی توسعه امور شوراها و توسعه منابع انسانی که در اسفندماه تصویب شده است؛ قرار شد سازمان بازنشستگی به صندوق بازنشستگی تغییر یابد و ذیل معاونت اقتصادی دارایی ادامه فعالیت دهد.

رسولی ادامه داد : در تبصره سوم لایحه تاکید شده است که باید تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت‌ماه اساسنامه صندوق بازنشستگی به شورای شهر ارائه ارائه شود اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: در مصوبه شورا شهرداری موظف بود که ساختار تشکیلاتی جدید را ظرف مدت یک ماه به تصویب شورای اداری و شورای شهر برساند که تاکنون اقدامی در این خصوص انجام شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: همچنین وفق تبصره این لایحه شهرداری تهران موظف شد، ظرف مدت سه ماه اساسنامه هر کدام از شرکت‌های شهرداری را مورد بررسی و بازنگری قرار دهد و به شورای شهر ارایه کند که این موضوع نیز تاکنون انجام نشده است.

کدخبر: 700765 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟