آقازاده نیستم ، خودم آقا هستم / پاسخ علم الهدی به شایعات

ماجد علم الهدی به شایعاتی که برایش راه انداخته اند پاسخ داد.

چندی پیش یکی از خبرنگاران که چندبار سابقه دستگیر شدن را داشت در فضای مجازی هجمه‌هایی به ماجد علم الهدی پسر امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی به راه انداخت. این خبرنگار مدعی بود ماجد علم الهدی با استفاده از موقعیت پدرش سهام دار بزرگ چند شرکت بزرگ است.

همچنین او مدعی شده بود که ماجد علم الهدی در کشورهایی همچون ترکیه و دبی سرمایه گذاری های کلانی انجام داده است. اما این اتهاهات به این جا ختم نمی شود و این خبرنگار در ادامه اظهاراتش اینطور بیان می کند که ماجد علم الهدی در منطقه چالیدره مشهد برای خود امپراطوری به راه انداخته است.

همه این هجمه هایی که به ماجد علم الهدی به راه افتاده بود باعث شد فرزند امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به این اتهامات پاسخ بدهد.

ماجد علم الهدی با انتشار چند عکس از اتهام هایی که خبرنگار به او وارد کرده بود اینطور نوشت:

طرفتو عوضی گرفتی

یه سر به اینجا (http://alamolhoda.name) بزن.

بعضی از این عناوینی که نوشتی در طول زمان بوده نه همزمان. الباقی نیز دروغ محض است. تا کنون در بخش دولتی و شبه دولتی به دنبال کسب درآمد نرفته ام و نخواهم رفت. از ۲۰ سالگی با سند نویسی در دفترخانه شروع کردم و همیشه بخاطر ارزش، مهارت و کیفیت کاری که انجام میدهم رشد کرده ام.

تا به امروز سهامدار نبوده ام. در خانه پدرم که یک واحد آپارتمان ۱۲۰ متری است زندگی میکنم. ماشین ندارم. اما این احتمال وجود دارد در آینده مال و ثروت داشته باشم زیرا مثل هر انسانی بدنبال بهبود و توسعه زندگی خود هستم.

این چه تفکری است که در بین مردم ما و حتی اقشار جوان و متدین رسوخ کرده است که فعالیت اقتصادی و کسب مال و ثروت مذموم است؟!

چرا خانه ی زیبا و مجلل و اتومبیل مدل بالا بد است، ولی همه با این هدف کسب درآمد میکنیم؟!

مگر نه این است که درآمد یکسال‌ امیرالمومنین علیه‌السلام کپه‌ای از طلا و زر بود، که حاصل تجارت و زمینداری و فعالیت اقتصادی اش بود؟!

مگر نه اینکه امام صادق علیه‌السلام بهترین خانه مدینه را داشت و تجارت و بازرگانی میکرد؟!

به قول استاد اخلاقم مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی زهد وقتی معنی پیدا میکند که انسان ثروتمند باشد. انسان بتواند غذای متنوع بخورد و زندگی مجلل داشته باشد و چنین نکند.

سالها پیش مجاهدین خلق (منافقین) از این کشور بیرون شدند لکن متاسفانه تفکرات مارکسیستی‌شان همچنان در اقشار جامعه رسوخ کرده است.

Screenshot_2021-01-10 ماجد on Instagram “طرفتو عوضی گرفتی یه سر به اینجا (http alamolhoda name) بزن بعضی از این عناوینی که [...]

این مطلب در صفحه شخصی ماجد علم الهدی منتشر شده و می توانید در این صفحه مشاهده کنید.

https://www.instagram.com/p/CJO1exthBwZ/?igshid=wzjydxt39otq

برای کسب درآمد نگاه بعضی به دولت، رانت و... است. دست بر زانو بگذاریم و خودمان بلند شویم.

من آقازاده نیستم. خودم آقا هستم و هیچ علاقه ای به مشهور شدن ندارم، برای همین فعالیت رسانه‌ای نمی کنم. در زندگی شخصی و کاری من هیچ موضوع جذابی برای شهرت و فالور گرفتن یافت نمیشود. صبوری کردم تا شاید این هجمه های به نیت انتقام از عدالت دستگاه قضا و یا حسادت و عقده های سیاسی بالاخره تمام شود. اما ظاهرا قرار است حواس همه از دلالان واکسن کرونا پرت شود. متاسفانه در این جنگل، کفتارها بچه شیر را تکه تکه میکنند و دیگران تماشا می کنند.

من تا کنون غیر از دوبار مکه (عمره) حدودا ۱۵ سال پیش و دوبار کربلا (اربعین) ۵ سال پیش پامو بیرون از مرزهای وطنم نگذاشته ام. علاقه ای به فعالیت و زندگی نه در دوبی، نه ترکیه، نه مالزی و نه هیچ جای دیگر ندارم.

به نامم، خانواده ام، پدر عزیز تر از جانم افتخار میکنم. از بچگی مادرم به من یاد داده است برای این نام ارزش بیافرینم نه اینکه از آن بهره ببرم.

خلاصه طرفتو عوضی گرفتی برادر.

کدخبر: 649522 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟