ببینید / اولین فیلم از اعترافات قاتل 2 بسیجی در مشهد
حجم ویدیو: 3.09M | مدت زمان ویدیو: 00:02:13

به گزارش رکنا؛دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی: متعاقب یک کار گسترده و دقیق،تیم عمل کننده موفق شد بامداد دیروز ، فرد قاتل با هویت "مجید رضا رهنورد" فرزند محمد جواد را هنگام طی مسیر برای خروج از مرزهای غربی در یکی از استان‌های مرکزی دستگیر کنند.

در همین رابطه 8 نفر دیگر که در اختفا و فراری دادن نامبرده مشارکت داشتند نیز دستگیر شده اند.

مراحل دادرسی این پرونده با سرعت،دقت و صحت پیگیری می شود و حکم الهی و قانونی در مورد این افراد در آینده ای نزدیک به مرحله اجرا درخواهد آمد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی از دستگیری عامل به شهادت رساندن 2نفر از جوانان بسیجی حافظ امنیت در مشهد شهیدان حسین زینال‌زاده و دانیال رضازاده خبر داد.

وی افزود: متعاقب رویداد ناآرامی توسط عده‌ای از اغتشاشگران در بلوار حر عاملی مشهد در تاریخ 26 آبان ماه 1401  که نهایتاً منجر به شهادت دو نفر و زخمی شدن چهار نفر دیگر از بسیجیان حافظ امنیت شد، با صدور دستورات لازم پرونده قضایی تشکیل و باحضور بازپرس ویژه اقدامات ضروری برای دستگیری عامل جنایت آغاز شد.

درودی ضمن تقدیر از تمام عوامل عملیاتی و تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج)در اداره اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مأموران سختکوش فراجا افزود: متعاقب یک کار گسترده و دقیق، تیم عمل‌کننده موفق شد بامداد امروز، فرد قاتل با هویت مجیدرضا رهنورد فرزند محمدجواد را هنگام طی مسیر برای خروج از مرزهای غربی در یکی از استان‌های مرکزی دستگیر کند و در همین رابطه هشت نفر دیگر که در اختفا و فراری دادن نامبرده مشارکت داشتند نیز دستگیر شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد خاطرنشان کرد: با عنایت پروردگار مراحل دادرسی این پرونده با سرعت، دقت و صحت پیگیری می‌شود و حکم الهی و قانونی در مورد این افراد در آینده‌ای نزدیک به مرحله اجرا در خواهد آمد.

 

کدخبر: 844906 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟