بلاتکلیفی دستور لغو منع تردد شبانه / وزارت کشور خبر ندارد

پلیس راهور ناجا تاکید دارد که چون هیچ نامه ای درباره لغو طرح منع تردد شبانه از وزارت کشور دریافت نکرده است، پس طرح منع تردد شبانه هنوز لغو نشده است. این در حالی است که دو روز پیش علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا از لغو اجرای طرح منع تردد شبانه خبر داده بود. قرار بود با شبانه روزی شدن مراکز واکسیناسیون، منع تردد شبانه لغو شود. اما وزارت کشور تاکید دارد که هیچ نامه ای درباره لغو طرح منع تردد شبانه از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا به این وزارتخانه ابلاغ نشده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، دو روز پیش علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید کرد که با توجه به شبانه روزی شدن مراکز واکسیناسیون، اجرای طرح منع تردد شبانه لغو شده است.

این در حالی است که امروز، عین الله جهانی، معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا تاکید کرد با توجه به این که این نیرو، هیچ نامه ای از وزارت کشور درباره لغو اجرای طرح منع تردد شبانه دریافت نکرده، بنابراین این طرح هنوز لغو نشده است و پلیس همچنان شهروندانی را که این طرح را رعایت نمی کنند، جریمه می کند.

در این میان، یک منبع آگاه در وزارت کشور در گفت و گو با رکنا اظهار داشت که ستاد ملی مبارزه با کرونا هنوز هیچ نامه ای درباره لغو طرح به وزارت کشور ارسال نکرده است و بنابراین هنوز هم اجرای طرح منع تردد شبانه ادامه دارد.

این منبع آگاه تاکید کرد که سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا باید پاسخگو باشد که چرا پیش از ارسال نامه رسمی به وزارت کشور، در رسانه ملی اعلام کرد که اجرای طرح منع تردد شبانه متوقف شده، اما هنوز نامه مربوطه را به وزارت کشور ارسال نکرده است.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟