اختلال در سامانه ثبت نام واکسن کرونا رفع شد

تزریق عمومی واکسن کرونا مهمترین راهکار مقابله با شیوع گسترده این ویروس محسوب می شود. تا کنون نزدیک 11 میلیون دُز واکسن کرونا وارد ایران شده است. از این میان بالغ بر 7 میلیون و 700 هزار دُز واکسن کرونا به ایرانیان تزریق شده است. ایرانیان برای دریافت نوبت واکسن کرونا باید به سامانه سلامت وزارت بهداشت مراجعه کنند. از روز گذشته نیز اختلالی در سامانه ثبت نام واکسن کرونا پدید آمده بود که به گفته مسئولان وزارت بهداشت، این اختلال رفع شده است.

به گزارش رکنا، رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: با پیگیری مرکز فناوری اطلاعات این وزارتخانه اختلال در سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا مرتفع شد.

شریفی زارچی افزود: از دیروز اختلالی در سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا به نشانی salamat.gov.ir به وجود آمده بود که بخشی از آن مربوط به اختلال زیرساخت‌های ارتباطی خارج از وزارت بهداشت و بخشی هم مربوط به وزارت بهداشت بود.

وی گفت: با پیگیری مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت اختلال در سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا مرتفع شد و هم اکنون سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا آماده ورود اطلاعات متولدین ۱۳۴۰ و قبل از آن (افراد ۶۰ سال به بالا) است.

شریفی زارچی افزود: افراد بالای ۶۰ سال پس از اینکه در سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا اطلاعات خود را وارد کردند، منتظر دریافت پیامک نوبت دهی بمانند؛ چرا که واکسیناسیون بدون نوبت انجام نمی‌شود.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟