تقویت ناخن ها بعد از کاشت/کلسیم کافی در بدن ناخن هایتان را زیباتر می کند

شیر حاوی کلسیم و ویتامین دی به مقدار زیاد است . خوردن شیر باعث میشود کلسیم و ویتامین بدنتان تامین شده و البته ثابت شده است میزان کلسیم در بدن رابطه مستقیمی با سلامت پوست و مو و ناخن و استخوان ها دارد . اگر کلسیم بدنتان به میزان کافی باشد ناخن های سالم و محکم و زیبایی خواهید داشت و دیگر نباید نگران خم شدن و شل شدن ناخن ها باشید .

کلسیم باعث جلوگیری از پوکی استخوان به خصوص در سنین میانسالی میشود . شیر حاوی مقادیر زیادی کلسیم بوده و حتما باید در برنامه غذایی کنجانده شود . ساختار ناخن به گونه ای است که کلسیم موجود در شیر باعث استحکام و تقویت آن میشود . ویتامین دی موجود در شیر برای جلوگیری از سرطان و افسردگی و بیماری هایی مثل آلزایمر بسیار موثر بوده و از بروز آنها جلوگیری می کند .

(اگر کاشت ناخن هایتان را برداشته اید حتما به فکر تقویت دوباره ناخن ها باشید تقویت ناخن ها بعد از کاشت باعث میشود ناخن ها بعد از کاشت استحکامی که از دست اده اند را دوباره به دست بیاورند و احیا شوند )

زنان در ایران اغلب دچار کمبود ویتامین دی هستند و در برخی موارد علت بسیاری از ناراحتی های روانی و افسردگی و دردهای استخوانی در این افراد کمبود ویتامین دی است که با خوردن ماهی و شیر و مکمل های ویتامین دی جبران میشود .

فقط کافی است که یک ازمایش تشخیص ویتامین دی داده شده تا میزان ان در بدن مشخص شود بعد با تجویز پزشک Doctor مکمل های ویتامین دی مصرف گردیده و برنامه غذایی به طمت مصرف مواد حاوی ویتامین دی تغییر کند . ویتامین دی چون در سلامت استوخان ها موثر است در استحکام و تقویت ناخن ها ها نقش بسزایی دارد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 337673 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟