رنگ موی قرمز و نکاتی درباره انتخاب آن

رنگ موی قرمز، شرابی و هر رنگی که در آن هاله‌ای از رنگ قرمز دیده می‌شود، بسیار متنوع‌اند و هر کدام از تناژهای مختلف آن برای رنگ پوست خاصی متناسب است.

در ابتدا به معرفی انواع رنگ و تناژ قرمز برای موها می‌پردازیم و نام‌هایی که اصطلاحا به این رنگ‌ها اختصاص داده می‌شوند.

رنگ موی زنجبیلی

96e21f8e-06a8-42f1-a863-6a101e7a1fe5yndtyn
این رنگ شبیه تناژ رنگ قرمزی است که که بعضی از افراد به طور طبیعی هم دارای آن هستند و برای خانم‌هایی با رنگ پوست بسیار سفید و رنگ چشم روشن مناسب است.

رنگ موی مسی - نارنجی
7fbf8cb5-190e-4ce5-aeac-10a97f33c014gncghn

این رنگ از تناژ بسیار محبوب خانواده رنگ قرمز است که با بسیاری از رنگ‌های مختلف پوست و چشم مناسب است و باعث ایجاد روشنی در چهره می‌شود.

قرمز بنفش
6dbf127f-903e-486f-83fb-d8a0a727b9aaumfymfyu

این رنگ دقیقا رنگ آلبالو و انواع توت‌هاست که رنگ قرمز در خود دارد. این تناژ برای کسانی که رنگ پوستشان روشن است مناسب نیست و به افراد سبزه و دارای پوستی اصطلاحا زیتونی رنگ خیلی می‌آید.
اگر موهایتان فر است، این رنگ زیبایی آن را بیشتر خواهد کرد.


بلوند-توت فرنگی

cba28ef6-7628-4259-b1ae-ef19adad4a5ftynyndty
این رنگ معمولا شبیه رنگ رزگلد است که هاله‌ای صورتی رنگ بسیار جذاب در پایه و بیس طلایی و بلوند در خود دارد.


رنگ موی قرمز مناسب برای پوست روشن
یک خانم بلوند و سفید پوست می‌تواند رنگ بلوند- توت فرنگی، یک مسی روشن و یا رنگ قرمز را انتخاب کند. با پوست روشن نباید قرمز بورگاندی یا رنگ شرابی را انتخاب کنید، زیرا رنگ و روی شما را رنگ پریده‌ نشان خواهد داد.

رنگ موی قرمز مناسب پوست متوسط
خانم‌هایی که رنگ پوستشان حد وسط بین تیره و روشن و سفید است، باید رنگ مسی متوسط و قهوه‌ای مایل به قرمز را انتخاب کنند. از انتخاب رنگ‌های تیره بپرهیزید که رنگ پوستتان را زرد و بدرنگ خواهد کرد.

رنگ موی قرمز مناسب پوست تیره
قهوه‌ای مایل به قرمز روشن و شاه‌بلوطی و آلبالویی بهترین رنگ برای شما هستند.


نکات پایانی
رنگ موی قرمز تناژها و نام‌های متنوع دیگری هم دارد که برای انتخاب آن‌ها باید توجه کنید که از رنگ طبیعی موهای خودتان خیلی روشن‌تر نباشد.
این رنگ با چند مرتبه شستشو از روی موها پاک می‌شود و به همین خاطر مجبور هستید که هر چند هفته یکبار آن را دوباره رنگ کنید.
ممکن است بعد از قرمز کردن موها، تا مدتی نتوانید رنگ دیگری را روی موهایتان امتحان کنید، زیرا این رنگ از رنگ گرفتن مو بعد از خودش اندکی جلوگیری می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع:زیبامون

کدخبر: 262055 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟